Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:707574
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ievads    3
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par saskarsmi pirmsskolas vecuma bērniem    5
1.1.  Pedagoģiskās saskarsmes stils un tā struktūra    5
1.2.  Bērna saskarsmes darbības    8
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērna raksturojums    11
1.4.  Pirmsskolas vecuma bērna saskarsmes līdzekļi ar vecākiem    13
1.5.  Pirmsskolas vecuma bērna saskarsmes līdzekļi ar pedagogu    15
2.  Pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība ar bērna ģimeni    18
2.1.  pirmsskolas izglītības skolotājs    18
2.2.  Kā izmantot atalgošanu un uzpirkšanu    20
2.3.  Rotaļa – bērnu saskarsmes kultūras sekmētāja    21
  Secinājumi    24
  Literatūras saraksts    25
Extract

Secinājumi
1. Saskarsme ir process, ko gan vecākiem, gan skolotājiem, jau no bērna agrīnā vecuma ir jāpalīdz izkopt un attīstīt. Visproduktīvāk veidot saskarsmes prasmes bērnam ir rādīt savu praktisko piemēru, dažādas rotaļas, ar individuālo darbu, kas attīstīs saskarsmes kultūras veidošanos.
2. Pedagoģiskā saskarsme ir bērnu un pedagogu mijiedarbības process, kurā atspoguļojas abu pušu komunikācijas īpatnību kopums, kas sniedz objektīvi orientēties uz pozitīvām savstarpējām attiecībām.
3. Pirmsskolas vecuma bērni gan verbālajā, gan neverbālajā saskarsmē ir atvērti un komunikabli, bērnu savstarpējā saskarsme ataino notikumus mājās, bērni parāda ar atdarināšanu, rotaļām, manipulācijas ar priekšmetiem.
4. Pirmskolas skolotājam svarīgāk ir bērnam nevis iemācīt sarežģītu gleznošanas tehniku, bet palīdzēt apgūt prasmi tikt līdz gleznošanas procesam – atrast krāsas, otas, izmazgāt tās. Skolotājam ir jāredz un jāpalīdz iegūt bērnam to, ko nav devis vecāks.
5. Manuprāt, galvenais lai veidotos savstarpēji pozitīva saskarsme starp bērnu un pieaugušo, ir savstarpēja uzticēšanās un spēja vienam otru uztvert kā līdzīgu personību – saprast bērnam ko vēlas pieaugušais un pieaugušajam saprast ko vēlas bērns.
6. A. Ādlers savā darbā “Psiholoģija un dzīve” raksta, ka cilvēks saskarsmē tiek iesaistīts ar pirmo elpas vilcienu – atrodoties līdzās savai mātei. Saskarsme turpinās ģimenē, bērnudārzā, skolā, studiju laikā, un profesionālajās gaitās. ( Dzintere Dz.,Boša., 1997,8 )

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-1,30 €
Work pack Nr. 1338882
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register