Term Papers
Business and Law
Tourism, Traveling
Viesnīcas "Hotel Vantis" darbības analīze un konkurētspēj...-
Viesnīcas "Hotel Vantis" darbības analīze un konkurētspējīgas stratēģijas izveidošana
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 7 | |
1. | Mārketinga stratēģiju teorētiskie aspekti viesnīcu biznesa piemēros | 9 |
1.1. | Mārketinga un konkurences stratēģiju būtība | 9 |
1.2. | Konkurences īpatnības viesnīcu pakalpojumu nozarē | 15 |
1.2.1. | Viesnīcu komercdarbība un to iespaidojošie faktori | 16 |
1.2.2. | Efektīva viesnīcas attīstība | 29 |
1.2.3. | Pasaules ekonomiskā krīze un tās ietekme uz Latvijas viesnīcu pakalpojumu tirgu | 31 |
2. | Viesnīcas „Hotel Vantis” uzņēmējdarbības analīze | 33 |
2.1. | Latvijas viesnīcu pakalpojumu tirgus analīze | 33 |
2.1.1. | Latvijas viesnīcu un tūrisma pakalpojumu tirgu statistiskā analīze | 33 |
2.2. | Viesnīcas “Hotel Vantis” mērķu raksturojums un organizatoriskā struktūra | 38 |
2.3. | Viesnīcas „Hotel Vantis” personāla analīze | 39 |
2.4. | Viesnīcas „Hotel Vantis” piedāvāto preču un pakalpojumu analīze | 40 |
2.5. | Viesnīcas „Hotel Vantis” darbības finansiālā analīze | 41 |
2.6. | Viesnīcas „Hotel Vantis” mārketinga dienesta darba analīze un cenu politikas raksturojums | 48 |
2.7. | Viesnīcas „ Hotel Vantis” konkurentu analīze | 51 |
3. | Viesnīcas „Hotel Vantis ” efektīva mārketinga kompleksa pētījums un pamatojums | 57 |
3.1. | Viesnīcas„ Hotel Vantis ” mērķa patērētāja analīze | 58 |
3.1.1. | Viesnīcas “Hotel Vantis” klientu apmierinātības ar pakalpojumiem analīze | 62 |
3.1.2. | Vērtējums klientu apmierinātībai ar Viesnīcas “Hotel Vantis” pakalpojumiem | 66 |
3.2. | Pasākumu izstrāde mārketinga stratēģijas realizācijai, lai stiprinātu viesnīcas “ Hotel Vantis ” konkurences pozīcijas | 69 |
3.2.1. | Pakalpojuma „Pastāvīgā klienta karte” ieviešana viesnīcā „Hotel Vantis” | 70 |
3.2.2. | Sadarbība ar tūrisma aģentūrām, kuras nodarbojas ar individuālo tūrismu | 71 |
3.2.3. | Sadarbība ar kompānijām, kuras organizē viesību pasākumus, konferences un izstādes | 72 |
3.2.4. | Saunas iekārtošana viesnīcas teritorijā | 73 |
3.2.5. | Viesnīcas „Hotel Vantis” prognozējamā peļņa 2011-2012. gadā | 74 |
Secinājumi un priekšlikumi | 76 | |
Izmantotās literaturas saraksts | 80 | |
GALVOJUMS | 82 | |
Pielikumi | 79 |
1. Mārketinga stratēģiju teorētiskie aspekti viesnīcu biznesa piemēros
Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums un paaugstināšana pašlaik ir ļoti aktuāla. Tirgus ir pārpildīts ar precēm un pakalpojumiem. Nokļūt tirgū vēl nenozīmē tur arī noturēties. Lai varētu noturēt līmeni un attīstīties, ir nepieciešams regulāri veikt mārketinga pētījumus – ārējās un iekšējās vides analīzi, novērtēt savus galvenos tirgus konkurentus, uzņēmuma un konkurentu priekšrocības un trūkumus. Jācenšas visu laiku būt soli priekšā konkurentiem. Uzņēmumam ir jābūt kam unikālam, kas spētu piesaistīt klientus labāk kā konkurenti.
Kvalitātes un konkurētspējas problēma ir universāla mūsdienu pasaulē. No tā, cik veiksmīgi tā tiek risināta ir daudz kas atkarīgs valsts un katra patērētāja ekonomiskajā un sociālajā dzīvē.
Konkurences faktoram ir piespiešanas raksturs, tas spiež ražotāju ar tirgus pamešanas draudiem nepārtraukti nodarboties ar kvalitātes uzlabošanas sistēmu un palielināt savas produkcijas konkurētspēju. Tirgus objektīvi un stingri novērtē viņa darbības rezultātus. Preces vai pakalpojuma konkurētspēja ir izšķirošais faktors panākumu gūšanai tirgus konkurencē.
Attīstītas tirgus konkurences apstākļos mārketings kļūst par efektīvu līdzekli, lai risinātu preču kvalitātes un konkurētspējas problēmu, savukārt mārketinga atgriezeniskā iedarbība, paplašina vai samazina viņa iespējas. …
Maģistra darba tēma „Viesnīcas „Hotel Vantis” darbības analīze un konkurētspējīgas stratēģijas izveidošana” ir aktuāla ne tikai konkrētai viesnīcai, bet arī visam internacionālajam viesnīcu biznesam, jo krīzes apstākļos viesmīlības industrija kļūst par vienu no pievilcīgākajām nozarēm Latvijā un pasaulē. Darba mērķis – pamatojoties uz viesnīcas „Hotel Vantis” darbības analīzi, izstrādāt konkurētspējīgu stratēģiju tālākai uzņēmuma attīstībai. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām. Darba pirmajā nodaļā autore ir pētījusi viesmīlības nozares mārketinga un konkurences stratēģijas būtību un īpatnības. Darba otrajā daļā autore ir veikusi viesnīcas „Hotel Vantis” uzņēmējdarbības analīzi. Vispirms autore analizēja Latvijas viesnīcu pakalpojumu tirgu. Tālāk raksturoja viesnīcas mērķus un organizatorisko struktūru, veica „Hotel Vantis” mārketinga dienesta darba un finanšu analīzi. Darba trešajā daļā autore veica viesnīcas „Hotel Vantis” mārketinga pētījumus un izstrādāja pasākumu kompleksu, lai nostiprinātu „Hotel Vantis” konkurences pozīciju. Šīs stratēģijas realizācija ļaus palielināt pieprasījumu pēc viesnīcas pakalpojumiem. Maģistra darba struktūru veido: anotācijas, ievads, trīs nodaļas, secinājumu un priekšlikumu daļa. Darbs satur 78 lappuses teksta, 36 attēlus, 25 tabulas, 4 pielikums. Darba izstrādē izmantots 31 literatūras avots.
- Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze
- Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
- Viesnīcas "Hotel Vantis" darbības analīze un konkurētspējīgas stratēģijas izveidošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Term Papers for university70
-
Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze
Term Papers for university49
Evaluated! -
Personālvadības analīze
Term Papers for university78
Evaluated! -
SIA „Baks” saimnieciskās darbības analīze un pilnveidošanās iespējas
Term Papers for university68
Evaluated! -
Valsts probācijas dienesta Jelgavas teritoriālās struktūrvienības darbības analīze
Term Papers for university76
Evaluated!