Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588511
 
Evaluation:
Published: 23.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Konkurences un konkurētspējas teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Konkurence un tās veidi    8
1.2.  Konkurētspēja un tās būtība    13
1.3.  Konkurences un konkurētspējas analīzes metodes    19
2.  Tūrisma nozares iespējas un attīstība    28
2.1.  Tūrisma nozares attīstība un piedāvājums Latgalē    28
2.2.  Nozares speciālistu vērtējums    31
3.  Viesu nama „X” darbības analīze    35
3.1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums un tā piedāvājums    35
3.2.  Klienti un mārketings    39
3.3.  Finanšu situācijas izvērtējums    42
4.  Viesu mājas „X” konkurētspējas izvērtējums    46
4.1.  Salīdzinājums ar konkurentiem    46
4.2.  SVID analīze    50
4.3.  M.Portera piecu spēku modelis    54
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    59
  Izmantotā literatūra    60
  Pielikumi    63
Extract

Darba autores diplomdarba tēma ir viesu nama „X” konkurētspējas izvērtējums. Tēma tika izvēlēta, jo šī viesu māja „X” ir jauns uzņēmums Preiļu pilsētā. Ar konkurētspējas novērojumu var attēlot, kurā vietā uzņēmums atrodas konkrētā nozarē, kādas ir tā iespējas un draudi. Līdz ar to konkurentu darbību izpētīšana, ļauj uzņēmumam izvērtēt savas priekšrocības un trūkumus darbībā, kas būtu jāuzzina katram uzņēmumam tā attīstīšanās sākumā. Darba autore tēmas aktualitāti pamato, ka jebkāda veida uzņēmumam nepieciešams attīstīties un pilnveidoties, tāpēc ir jāmāk sevi pozicionēt esošajā nozarē un tirgū.
Pētījuma objekts ir gan pats viesu nams, gan tā konkurenti Preiļu novadā.
Pētījuma priekšmets ir jaunais izveidotais viesu nams.
Konkurencei ir liels spēks attiecīgajā nozarē, kas liek uzņēmumiem savā starpā sacensties par vairākām konkrētām lietām. Darba autores gadījumā tas būtu ko uzņēmums spēj piedāvāt klientiem un attiecīgi cik liela un laba ir kvalitāte sniegtajiem pakalpojumiem, iegūstot patērētāju atzinību. Līdz ar to patērētāju vēlmes un vajadzības tiek apmierinātas. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register