Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220469
 
Evaluation:
Published: 26.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Mārketinga komunikācijas produktu virzīšanai tirgū    10
1.1.1.  Mārketinga komunikāciju komplekss    10
1.1.2.  Virzīšanas tirgū metožu salīdzinošs raksturojums    11
1.1.3.  Mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana    13
1.2.  Reklāma    20
1.3.  Produktu realizācijas veicināšana    25
1.4.  Personiskā apkalpošana    28
1.5.  Sabiedriskās saskares    31
1.6.  Izmaksu plānošana produktu virzīšanai tirgū    33
1.7.  Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums    37
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    39
2.1.  Uzņēmuma un produkta raksturojums    39
2.2.  Virzīšanas pasākumu plānošana    43
2.2.1.  Virzīšanas pasākumu plāna izstrāde    52
2.2.2.  Virzīšanas pasākumu budžeta izstrāde    54
2.2.3.  Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums    59
  NOBEIGUMS    60
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    62
Extract

Pārdošanas veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu. Pārdošanas veicināšana saistīta ar paraugu izdalīšanu bez maksas, atlaižu kuponiem, preču izstādēm, preču lietošanas demonstrējumiem, sacensību vai spēļu organizēšanu.
3. Netiešā reklāma (sabiedriskās domas ietekmēšana) ir bezmaksas reklāma, ko sniedz avīzes, žurnāli, TV raidījumi, rakstot par kādu firmu, preci vai pakalpojumu. Šāda veida informācijai cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai. Tāpēc daudzas lielas firmas pievērš uzmanību attiecībām ar presi un izveido speciālas nodaļas, kas ar to nodarbojas.
4. Tiešā pārdošana (personal selling) atšķiras no iepriekšējiem veidiem, kas ir pieskaitāmi pie netiešās pārdošanas, ar to, ka pārdevējs tieši pārliecina pircēju izdarīt pirkumu. Var teikt, ka preci vai pakalpojumu ieliek tieši pircēja rokās.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt „pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem.
Lai varētu būt pārliecināti par ilgtermiņa produkta vai pakalpojuma pieprasījuma saglabāšanu, ir nepieciešams pastāstīt klientiem par firmu un tās produktu. Produkts nepiedalās konkurencē, ja par tā eksistenci neviens nezina vai to neatceras. [4, 225.-226.lpp.]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register