-
Virzīšanas pasākumu plānošana jaunam produktam
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 8 | |
1. | ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA | 10 |
1.1. | Mārketinga komunikācijas produktu virzīšanai tirgū | 10 |
1.1.1. | Mārketinga komunikāciju komplekss | 10 |
1.1.2. | Virzīšanas tirgū metožu salīdzinošs raksturojums | 11 |
1.1.3. | Mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana | 13 |
1.2. | Reklāma | 20 |
1.3. | Produktu realizācijas veicināšana | 25 |
1.4. | Personiskā apkalpošana | 28 |
1.5. | Sabiedriskās saskares | 31 |
1.6. | Izmaksu plānošana produktu virzīšanai tirgū | 33 |
1.7. | Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums | 37 |
2. | PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA | 39 |
2.1. | Uzņēmuma un produkta raksturojums | 39 |
2.2. | Virzīšanas pasākumu plānošana | 43 |
2.2.1. | Virzīšanas pasākumu plāna izstrāde | 52 |
2.2.2. | Virzīšanas pasākumu budžeta izstrāde | 54 |
2.2.3. | Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums | 59 |
NOBEIGUMS | 60 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 62 |
Pārdošanas veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu. Pārdošanas veicināšana saistīta ar paraugu izdalīšanu bez maksas, atlaižu kuponiem, preču izstādēm, preču lietošanas demonstrējumiem, sacensību vai spēļu organizēšanu.
3. Netiešā reklāma (sabiedriskās domas ietekmēšana) ir bezmaksas reklāma, ko sniedz avīzes, žurnāli, TV raidījumi, rakstot par kādu firmu, preci vai pakalpojumu. Šāda veida informācijai cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai. Tāpēc daudzas lielas firmas pievērš uzmanību attiecībām ar presi un izveido speciālas nodaļas, kas ar to nodarbojas.
4. Tiešā pārdošana (personal selling) atšķiras no iepriekšējiem veidiem, kas ir pieskaitāmi pie netiešās pārdošanas, ar to, ka pārdevējs tieši pārliecina pircēju izdarīt pirkumu. Var teikt, ka preci vai pakalpojumu ieliek tieši pircēja rokās.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt „pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem.
Lai varētu būt pārliecināti par ilgtermiņa produkta vai pakalpojuma pieprasījuma saglabāšanu, ir nepieciešams pastāstīt klientiem par firmu un tās produktu. Produkts nepiedalās konkurencē, ja par tā eksistenci neviens nezina vai to neatceras. [4, 225.-226.lpp.]…
Analītiskajā apskata daļā tiek apskatīts mārketinga komunikāciju kompleksa četras sastāvdaļas un to salīdzinošs raksturojums, kā arī mārketinga komunikāciju plānošanas un veidošanas princips. Darba pētījumu un aprēķinu daļā tiek raksturots konkrēts uzņēmums, kurš plāno uzsākt savu uzņēmējdarbību 2008. gada 15. janvārī. Tas plāno sniegt muguras masāžas pakalpojumu ar Nuga Best masāžas gultām. Šajā daļā tiek veikti visi nepieciešamie plānošanas pasākumi pakalpojumu virzīšanai tirgū. Lai uzņēmumam būtu zināms cik nepieciešams naudas priekš šo plānu realizācijas, tika aprēķinātas virzīšanas pasākumu izmaksas. Šīs daļas nobegumā tika izvērtēta virzīšanas pasākumu efektivitāte. Nobeigumā izdarīti secinājumi, izejot no darbā veiktajiem plānošanas pasākumiem un norādīts bibliogrāfiskais saraksts, kur var redzēt izmantoto grāmatu sarakstu un citus resursus. Anotācija 3 valodās, pielikumā MS PowerPoint prezentācija.
- Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
- Personāla piesaistīšana un atlase SIA "Elektriķis"
- Virzīšanas pasākumu plānošana jaunam produktam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
Term Papers for university56
Evaluated! -
Personāla piesaistīšana un atlase SIA "Elektriķis"
Term Papers for university81
-
Būvuzņēmuma plānošana
Term Papers for university48
-
Bezdarba samazināšanas iespēju organizēšana Kurzemē
Term Papers for university46
Evaluated! -
Ekoloģiskais mārketings Latvijā
Term Papers for university66