-
Vispārējā fiziskā sagatavošana ar šķēršļu joslas izmantošanu 8 – 9 gadus veciem audzēkņiem
TOP 50
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | ŠĶĒRŠĻU JOSLAS 8 – 9 GADUS VECIEM AUDZĒKŅIEM TRENIŅU PROCESĀ | 6 |
1.1. | Vispārējā fiziskā sagatavotība | 6 |
1.2. | Šķēršļu josla | 7 |
1.3. | Pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums 8 – 9 gadus veciem bērniem | 10 |
1.4. | Biomotorās spējas | 11 |
1.5. | Vecumposma sensitīvie periodi un anatomiski fizioloģiskais raksturojums | 15 |
1.6. | Treniņu metodika un vadlīnijas | 17 |
2. | DARBA UZDEVUMI, PĒTĪŠANAS METODES UN PĒTĪJUMA ORGANIZĒŠANA | 19 |
2.1. | Darba uzdevumi | 19 |
2.2. | Pētīšanas metodes | 19 |
2.3. | Pētījuma organizēšana | 20 |
3. | AUDZĒKŅU VISPĀRĒJĀS FIZISKĀS SAGATVOŠANAS ATTĪSTĪŠANA AR ŠĶĒRŠĻU JOSLĀM | 22 |
3.1. | Analizēt literatūru par šķēršļu joslu izmantošanu 8 – 9 gadus vecu bērnu treniņu procesā | 22 |
3.2. | Novērtēt 8 – 9 gadus vecu audzēkņu prasmes šķēršļu joslas pārvarēšanā pirms eksperimenta uzsākšanas | 25 |
3.2.1. | Rezultātu analīze: | 28 |
3.3. | Izstrādāt un aprobēt šķēršļu joslas 8 – 9 gadus vecu audzēkņu vispārējās fiziskās sagatavošanas treniņiem | 28 |
3.4. | Novērtēt 8 – 9 gadus vecu audzēkņu prasmes šķēršļu joslas pārvarēšanā pēc eksperimenta | 44 |
3.4.1. | Rezultātu analīze | 45 |
3.4.2. | Rezultātu dinamikas salīdzinājums šķēršļu joslas vingrinājumos pēc abām testēšanas reizēm | 46 |
3.4.3. | Audzēkņu rezultātu izaugsmes dinamikas salīdzinājums pēc abām testēšanas reizēm | 47 |
SECINĀJUMI | 49 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 50 | |
PIELIKUMI | 52 | |
KOPSAVILKUMS | 55 | |
SUMMARY | 57 |
Viens no cilvēka nozīmīgākajiem attīstīšanās posmiem ir bērnība. Mūsdienās bērni arvien vairāk attālinās no savas ģenētiskās attīstības, jo to ļoti ietekmē moderno tehnoloģiju straujā attīstība un savā veidā arī dzīves apstākļi. Bērni savu brīvo laiku daudz pavada pie dažādām digitālajām ierīcēm un tehnoloģijām (telefoni, datori, televizori) tādējādi samazinot sev nepieciešamās fiziskās aktivitātes, kas iespaido viņu fizisko attīstību. Bērni pavada mazāk laiku ārā ar saviem vienaudžiem, piemēram, ja agrāk bērni kāpa kokos, spēlēja bumbu, paslēpes un citas rotaļas, tad mūsdienās tas ir reti novērojams. Bērni ir pieradināti, ka viņus ved ar mašīnu uz/no skolas, pulciņiem, treniņiem, bet 8 – 9 gadu vecumā bērniem ir nepieciešamas fiziskās aktivitātes – iešana, skriešana, līšana, rāpošana, lēkšana, kuras tiek ierobežotas šāda dzīvesveida ietekmes dēļ. Tāpat samazinās arī komunikācijas un socializēšanās prasmes, daudzi bērni ir kautrīgi un bailīgi, viņiem ir grūti atrast sev draugus vai komunicēt ar citiem cilvēkiem.
Tāpēc ir svarīgi, ka bērni apgūst dzīvei nepieciešamās pamatprasmes gan skolā, gan sporta treniņu procesā, jo fiziskās aktivitātes bērnam dod emocionālo pacēlumu. Ar šķēršļu joslu palīdzību mēs varam piedāvāt bērniem apgūt šīs pamatprasmes interesantā un aizraujošā veidā.
Vieglatlētikā, īpaši jaunākajās mācību treniņu grupās ir svarīgi, lai bērns ne tikai apgūtu pamatprasmes un vēlāk arī kādu no specializācijām, bet gan uzzinātu, ka vieglatlētika var būt daudzpusīgs un interesants sporta veids. Svarīgi ir piedāvāt bērniem atraktīvas, pamācošas un radošas šķēršļu joslas un aktivitātes, jo tās ne tikai uzlabos fiziskās īpašības, bet arī rosinās uz radošo un kritisko domāšanu, virzīs uz sevis attīstīšanu.…
Šķēršļu joslas 8 - 9 gadus veciem bērniem
- Izglītības sistēma Lielbritānijā. Vispārējā pedagoģjia
- Skolotāja garīgā un fiziskā veselība pašpalīdzības garīgā dimensija
- Vispārējā fiziskā sagatavošana ar šķēršļu joslas izmantošanu 8 – 9 gadus veciem audzēkņiem
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Sociālā pedagoga loma darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
Term Papers for university44
Evaluated! -
Vadītājs un tā loma darba vides veidošanā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām
Term Papers for university51
-
Folkloras apguve literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
Term Papers for university87
-
Biedrība "Māmiņu klubs" kā vecāku kopiena
Term Papers for university78
-
Sestās klases skolēnu angļu valodas apguves sekmēšana ar didaktiskām spēlēm
Term Papers for university50