Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sestās klases skolēnu angļu valodas apguves sekmēšana ar didaktiskām spēlēm

     

    Term Papers50 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735499
 
Evaluation:
Published: 04.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 48 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Didaktisko spēļu raksturojums    5
1.1.  Didaktisko spēļu funkcijas un veidi   
1.2.  Didaktiskās spēles organizēšanas nosacījumi 6.klases skolēniem   
2.  Valodas prasmju apguves pētījums 6.klases angļu valodas stundās   
2.1.  Pētījuma dizains un metode   
2.2.  Pētāmās grupas skolēnu raksturojums   
2.3.  Angļu valodas apguves saturs   
2.3.  Valodas apguves pētījuma datu analīze   
  Ieteikumi skolotājiem didaktisko spēļu izmantošanai angļu valodas apguvē   
  Nobeigums   
  Secīnājimi   
  Literatūra   
Extract

Nobeigums
Pētījuma mērķis bija noskaidrot didaktisko spēļu ietekmē skolēnu angļu valodas apgūves sekmēšanai 6.klasē un izstrādāt ieteikumus skolotājiem didaktisko spēļu izmantošanai angļu valodas apguvē. Diplomdarba mērķa sasniegšanai tika analizēta zinātniskā literatūra par didaktiskam spēlēm, psiholoģiska literatūra par skolēnu vecumposma īpatnībam, īnternet resursi ar didaktiskam spēlem . Apkopojot un analizējot empīriskā pētījuma rezultātus, ir izstrādāti materiāli skolotājiem didaktisko spēļu izmantošanai angļu valodas stundās.
Analizējot zinātnisko literatūru, tika konstatēts, ka didaktiskam spēlēm ir dziļas vesturiskas saknes, daudzi pazīstāmi zinātnieki pētīja spēles, tos ietekmi uz skolēnu mācīšanas un mācīšānās. Ar spēļu palīdzību pasaules slāvēnie pedagoģi koriģeja skolēnu sekmes, skolēnu psiholoģiskas īpatnības.
Pamatoties uz teorētiskajām atziņām par didaktisko spēļu ietekmē uz angļu valodas apgūves sekmēšanu tika izdalīti šādi kritēriji un rādītāji : leksikas spēlēs - leksikas zināšana, vārdu zināšanu pārbaude (mutiski, rakstiski); gramatikas spēlēs - gramatikas likumu zināšana un pareiza pielietošana, gramatikas likumu pareizība testā; fonētikas spēlēs - pareiza izruna, dzejoļu lasīšana; ortogrāfijas spēlēs – pareizrakstība, diktāts.
Angļu valodas skolotājas ikdienas uzdevums ir palīdzēt skolēniem attistīt viņu komunikācijas prasmes, jo valoda ir cilvēku sazināšanas veids. Skolēns var komunicēt tikai tad kad viņam ir labs vārdu krājums, pareiza izruna. Stundās vajag izmantot individuālo pieeju un diferencētus uzdevumus, kas palīdzētu veicināt katra skolēna pareizo izrūnu. Pamatskolēna aktīva iesaistīšanas mācību procesā veicīna skolēnu angļu valodas apgūves sekmēšanu.
Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka hipotēzes pieņēmumi ir pārbaudīti un ir apstiprinājies, angļu valodas apguves prasmes 6. klases skolēniem tiks veicinātas, skolotājs mērķtiecīgi un sistemātiski lietos didaktiskās spēles; skolēniem tiks dota iespēja pārbaudīt angļu valodas stundās apgūtās prasmes un reflektēt apgūto; angļu valodas mācību saturs atbildīs aktuālām skolēnu vajadzībām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register