Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:385822
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  SIA „RĒZIJA” ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    8
1.1.  Ziedu tirdzniecības apakšnozares raksturojums    16
1.2.  Valmieras ziedu veikala analīze    17
1.3.  Sadarbības partneru raksturojums    21
2.  SIA „RĒZIJA” MĀRKETINGA DARBĪBAS ANALĪZE    23
2.1.  SIA „Rēzija” ziedu salona raksturojums    23
2.2.  SIA „Rēzija” mārketinga koncepcija    23
2.3.  SIA „Rēzija” mārketinga komplekss    27
2.3.1.  SIA „Rēzija” produktu portfelis un tā vadīšana    29
2.3.2.  SIA „Rēzija” cenu politika    44
2.3.3.  SIA „Rēzija” preču sadale    64
2.4.  Klientu aptaujas rezultāti    68
2.5.  Līdzšinējās mārketinga darbības analīzes kopsavilkums    70
2.6.  SIA „Rēzija” SVID analīze    72
3.  MĀRKETINGA DARBĪBAS PILNVEIDES PLĀNS    76
3.1.  Stratēģijas definīcijas un tās izveides posmi    76
3.2.  Ziedu salona mērķu noteikšana    78
3.3.  Uzņēmuma piegādātāju izvēle izejvielu un preču krājumu plānošanai    84
3.4.  Komplekts produktu virzīšanai tirgū    85
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    92
  PIELIKUMI    94
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1.Analizējot SIA „Rēzija” uzņēmuma ārējo vidi lielākie konkurenti ir ziedu salons „Amillnao” un „Amarillis”.
2.Ziedu salona „Rēzija” galvenie ziedu piegādātāji ir SIA „RDM” – Ziedu ekspresis, Carnikavas dārznieks, Loinpex, Floram un privātie ziedu piegādātāji.
3.SIA „Rēzija” organizācijas netieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūtūras attiecības, valsts politiska, zinātne un tehnikas attīstība, starptaustikskās attiecības.
4.SIA „Rēzija” organizācijas tieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē patērētāji (pircēji) konkurenti, piegādātāji, valsts likumdošana, sabiedriskās organizācijas.
5.Ziedu mazumtirdzniecības konkurence palielinās, par to var spriest apgrozījuma samazināšanās, jo ziedu salonam „Rēzija” 50m rādiusā atrodas vēl 2 ziedu saloni, kas klientiem dod iespēju izvēlēties.
6.Izzanalizējot mārketinga koncepciju SIA „Rēzija” strādā pēc pārdošanas, pircēju un sociālā marketinga koncepcijas.
7.Ziedu salona „Rēzija” mārketinga kompleksu veido produkts, cena, veicināšana, vieta.
8.Analizējot aptaujas rezultātus var secināt, ka uzņēmums SIA „Rēzija” ir visbiežāk apmeklētākais ziedu salons, kur visbiežāk pirktie ziedi ir grieztie ziedi un cenas ir tādas pašas kā citos salonos, bet piedāvāto kurjer pakalpojumu izmanto ļoti maz, nav bijis nepieciešams.
9.SIA „Rēzija’ produkts ir grieztie ziedi, telpaugi un suvenīri (glāzes, vāzes, podi utt.), kurus klasificē pēc krāsām.
10.SIA „Rēzija” cenu pamatu veido pieprasījums, izmaksas, konkurence, kā arī sezonās cenu izmaiņas gan pie pārdošanas, gan pie ziedu iepirkšanas.
11.SIA „Rēzija” strādā pēc selektīvās preču sadales.
12.SIA „Rēzija” nozīmīgākie klienti ir Dikļu pils, Valmieras Multiklubs, Valmieras Teātris, Valmieras pilsētas dome, Valmieras Dzimtsarakstu nodaļa, Apbedīšanas birojs Orks, privātie uzņēmēji.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register