Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:286268
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Ideju posms    4
2.  Prototipu izstrādes posms    6
2.1.  Izejvielu raksturojums    6
2.2.  Produktu aprēķini    8
2.3.  Tehnoloģiskā procesa parametri    12
2.4.  Galveno tehnoloģisko operāciju pamatojums    13
2.5.  Ražošanas tehnoķīmiskā un mikrobioloģiskā kontrole    14
3.  Produkta attīstības posms    17
3.1.  Kvalitātes rādītāju raksturojums    17
3.2.  Jauno produktu uzturvērtības un enerģētiskās vērtības aprēķins    20
3.3.  Tehnoloģisko iekārtu izvēle    21
3.4.  Gatavās produkcijas sagatavošana realizācijai    30
4.  Komercializācijas posms    37
4.1.  Uzņēmuma raksturojums    37
4.2.  Preču pamatojums    37
4.3.  Tirgus iespējas    38
4.4.  Konkurences novērtējums    39
4.5.  Mārketinga stratēģija    39
4.6.  Pārdošanas taktika    39
4.7.  Cena    39
4.8.  Pārdošana    40
4.9.  Stimuli    40
4.10.  Reklāma    41
4.11.  Ekonomiskie aprēķini    42
4.12.  Projekta novērtējums    44
  LITERATŪRAS APSKATS    45
  PIELIKUMS    49
Extract

Produkts tiks iepakots trīs dažādos veidos, līdz ar to cena katram iepakojuma veidam kilogramā būs atšķirīga. Iepakojot produktu:
mazajos papīra maisiņos ar PP kārtu 2 g iepakojumā, produkta cena 0.04 Ls/gab., 0.05 Eiro/ gab;
PP trauciņos 500 g iepakojumā produkta cena 2.10 Ls/gab., 2.99 Eiro/gab;
PP drēbes konteineros 1000 kg iepakojumā, ko pārdos uzņēmumiem, cena par kg 3.43 Ls. / 4.88 Eiro.
4.8. Pārdošana
A/s “Lodes Piens” ražoto ātri šķīstošo sauso pienu pārdos industriālajiem ražošanas uzņēmumiem un vairumtirdzniecībā.
Industriālajiem ražošanas uzņēmumiem produkts tiks pārdots tieši (ražotājs – pircējs).
Vairumtirzniecībā tiek izmantots trīs stadiju kanāls līdz prece nokļūst pie patērētāja.
(Ražotājs – vairumtirdzniecība – mazumtirdzniecība – patērētājs)
Piegādi vairumtirdzniecības bāzēm veiks ar uzņēmuma transportu, kas tām atvieglos darbu. A/s „Lodes Piens” sniedz augstu kvalitāti, kas tiks nodrošināta ar kvalitātes apliecību.
4.9. Stimuli
Uzņēmuma popularizēšanai tiks organizēti semināri ražošanas uzņēmumos, lai iepazīstinātu ar jauno produktu un pastāstītu par tā ērto pielietošanu.
Lai paaugstinātu preču konkurētspēju pārdošanas procesā, kā pārdošanu veicinošie pasākumi tiks rīkotas akcijas, kurās patērētājs varēs produktu nopirkt par cenu, kas ir divas reizes zemāka par oriģinālo jeb pērc vienu otru saņem par brīvu.
Kā arī produkts nāks kā dāvana pie kafijas, kā rezultātā patērētājs varēs iepazīties ar jauno produktu un izmēģināt to pielietot kafijai piena vietā.
Visās vietās, kur tirgos šo produktu būs iespējams saņemt bukletiņu, kurā būs informācija par produkta pielietošanas veidiem un to dabīgo sastāvu.
Uzņēmums sadarbosies ar TV šoviem, kur dalībniekiem tiks dāvināts mūsu produkts, tādejādi produkts iegūs lielāku popularitāti un atpazīstamību.
Produktu patērētāji varēs laimēt arī portālā draugiem.lv, kur mūsu firmas lapā atbildot uz dienas jautājumu varēs iegūt balvā mūsu produktus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register