Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399191
 
Evaluation:
Published: 15.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Ar jēdzienu hiperaktivitāte mēs saprotam fizisku nemieru, kas nepārprotami pārsniedz normālu bērna kustīgumu. Šādi bērni nespēj nosēdēt mierīgi pat nedaudzas minūtes. Viņi atrodas nepārtrauktā kustībā – kāpj uz galdiem un soliem, lec lejā, rāpo uz visām pusēm, visu aiztiek, līdz ar to viņiem pastāvīgi draud briesmas sevi ievainot. Jebkurš pieaugušais, kam ir darīšana ar šādiem bērniem, visu laiku izjūt trauksmes stāvokli. Viņš tādu bērnu neuzdrīkstas izlaist no acīm, lai ar bērnu pašu vai citiem nenotiktu kāds negadījums.
Hiperaktīvos bērnus var iedalīt 4 grupās:
1) Bērni ar minimālu smadzeņu funkcijas traucējumu. Arī izteikts smadzeņu funkcijas traucējums ar mācīties spējas zudumu vai garīgu aizturi var būt hiperaktivitātes cēlonis.
2) Organiski veseli bērni, kas agrāk ieguvuši pieredzi, ka hiperaktivitāte piesaista viņiem vispārēju ievērību. Ja šiem bērniem vēl arī šķiet, ka vecāki viņus vairs pietiekami nemīl, hieraktivitāte attīstāas kā zaudētās mīlestības aizstājēja, jo tā bērniem dod iespēju nokļūt uzmanības centrā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register