Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100564
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  ANALĪZES DAĻA    7
  Analīzes praktiskā nodaļa    7
  Nozares raksturojums kopumā    7
  Nozares raksturojums Kuldīgā    9
  Uzņēmuma raksturojums    10
  Uzņēmuma SVID analīze    12
1.1.  Analīzes teorētiskā nodaļa    17
  Motivēšanas būtība    17
  Satura motivēšanas teorijas    18
  Norises motivēšanas teorija    21
  Stimulējošās motivēšanas teorija    22
2.  PROJEKTU DAĻA    24
2.1.  Satura motivēšanas teorijas    24
2.2.  Stimulējošā motivēšanas teorija    27
2.3.  Darbinieku motivācijas paaugstināšanas plāns    33
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    35
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    37
Extract

Lai arī cik labi uzņēmumā būtu izstrādāts plāns un sakārtota organizācijas struktūra, tā nekad nedarbosies pati no sevis. Praksē, plānojot un organizējot darbību, nepieciešams arī darbiniekus motivēt attiecīgi darboties, pildīt pienākumus, lai sasniegtu organizācijas mērķus. Lai gūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu, nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu.
Motivējums – darbinieku ieinteresētība veikt noteikto darbu jeb noteiktu motīvu komplekss, kas veicina cilvēka rīcību noteiktā virzienā.
Motivēšana – cilvēka iekšējā potenciāla atraisīšana jeb darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personiskos mērķus.
Darbinieku darbība ir atkarīga no trīs faktoriem:
Prasmes un spējām
Resursiem (materiāli, instrumenti, informācija, iekārtas)
Motivēšanas
Motivācijas ietekmē notiek šādi procesi:
Darbinieki gūst gandarījumu par paveikto un ikdienas darbu
Uzņēmums ietaupa līdzekļus, jo darbu paveic ar mazāku skaitu darbinieku
Saglabājas vajadzīgie darbinieki, jo motivēts cilvēks darba vietu nemainīs
Motivācija ietekmē ļoti daudzas un dažādas lietas uzņēmumā: darba atmosfēru, saskarsmi, ražību, saliedētību, morālo stāvokli, saikni ar sabiedrību, imidžu, sadarbību ar klientu, materiālo un tehnisko apgādi, radošumu, plānošanu, organizāciju, uzdevumu izpildi, kontroli, vadības pilnveidošanu un vēl daudzas citas lietas. Bet jāatceras, ka motivācija nekādā gadījumā nav rupja piespiešana, apmānīšana, manipulācija, negodīgums, korupcija, savu vajadzību apmierināšana un nerēķināšanās ar citu vajadzībām, draudi, sava personiskā veidola uzspodrināšana, tukši solījumi [2., 23].
Veikt darbinieku motivēšanu, ir sarežģīti, jo šim procesam nepastāv standarta metodes, un katrā gadījumā ir jāizvēlas cits vispiemērotākais darbinieku stimulēšanas paņēmiens.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1235314
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register