Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana. VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija"

     

    Term Papers55 Management

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:153983
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Apzīmējumu saraksts    5
  IEVADS    6
1.  KVALITĀTES VADĪBAS JĒDZIENS, BŪTĪBA UN NEPIECIEŠAMĪBA    9
1.1.  Kvalitātes jēdziens un kvalitātes vadības attīstība    9
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmu un izcilības modeļu raksturojums    11
2.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS STRATĒĢIJA    20
2.1.  Sistēmas izveide un ieviešana    20
2.2.  Kvalitātes audits    24
3.  CEĻU SATIKSMES DROŠĪBAS DIREKCIJAS RAKSTUROJUMS    27
3.1.  CSDD ieguldījums tautsaimniecībā    27
3.2.  CSDD dibināšanas vēsture un attīstības gaita    31
3.3.  CSDD pakalpojumu raksturojums    33
4.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS IEVIEŠANA CSDD    39
4.1.  CSDD politikas analīze    39
4.2.  CSDD sasniegumi kvalitātes jomā    41
4.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas problēmu analīze    43
  Rezultāti    54
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    58
  Priekšlikumi    61
Extract

Secinājumi
Darba autore veiksmīgi sasniedza darbā nosprausto mērķi - izpētīt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas CSDD darbībā būtiskākos aspektus.
Veiksmīgi tika izpildīti visi septiņi uzstādītie uzdevumi. Darba gaitā tika pierādīta arī darba hipotēze. Bez tam, autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem un priekšlikumiem:
1. Ja agrāk kvalitāte tika attiecināta tikai uz privātā sektorā darbojošiem uzņēmumiem, tad mūsdienās uz apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanu tiecas arī liela daļa valsts iestādes.
2. Kvalitātes vadības nodrošināšana ir būtisks priekšnoteikums, lai pārliecinātu klientus par organizācijas sniegto pakalpojumu augstiem kvalitātes rādītājiem.
3. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana organizācijas darbībā ir jebkuras uz attīstību orientētas organizācijas vadības procesa pamats., kās vērsta uz organizācijas darba efektivitātes paaugstināšanu, klientu, piegādātāju un sadarbības partneru vajadzību apmierinātības uzlabošanu.
4. Kvalitātes vadības sistēmu skaits ir ļoti augsts un ar katru gadu tiek izveidoti 1000 jauni standarti, uz doto momentu ir izstrādāti vairāk nekā 19 050 ISO standarti dažādās jomās.
5. Lai nodrošinātu nepārtrauktu attīstību, organizācijām nepieciešams veikt pašnovērtējumu, izmantojot kādu no kvalitātes izcilības modeļiem;
6. Izstrādājot un ieviešot KVS, organizācija sekmē klientu apmierinātības palielināšanos, saved kārtībā organizācijā notiekošos procesus un saskanīgu, vienotu organizācijas darbu. Ar KVS tiek nodrošināta organizācijas iekšējo procesu pārredzamība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1355426
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register