Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:468680
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirdzniecības personāla veidošana    5
1.1.  Tirdzniecības personāla mērķi un stratēģija    6
1.2.  Tirdzniecības personāla struktūra    7
1.3.  Tirdzniecības personāla skaits    8
1.4.  Tirdzniecības personāla atalgojums    8
2.  Tirdzniecības personāla vadība    10
2.1.  Tirdzniecības pārstāvju atlase un pieņemšana darbā    10
2.2.  Tirdzniecības personāla apmācība    11
2.3.  Tirdzniecības pārstāvju pārraudzība    11
2.4.  Tirdzniecības pārstāvju motivēšana    13
2.5.  Tirdzniecības pārstāvju novērtēšana    14
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts    17
Extract

1.Viens no vissvarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspēju un izdzīvošanu noteicošiem faktoriem ir cilvēki – proti – uzņēmuma personāls. Personāla nozīmi grūti pārvērtēt, jo cilvēku darbs ir visu pārējo organizācijas resursu izmantošanas dzinējspēks
2.Katram uzņēmumam nepieciešams noteikt konkrētus mērķus, ko sasniegs tā pārdošanas personāls. Aizvien vairāk uzņēmumu nosaka mērķus saviem pārdošanas pārstāvjiem, balstoties ne tikai uz pārdošanas apjomiem un peļņas plāniem, bet arī uz viņu spēju radīt klientu apmierinātību.
3.Pārdošanas personāla stratēģija ietekmē pārdošanas personāla struktūru. Ja uzņēmums pārdod vienu produktu līniju vienai gala lietotāju nozarei ar klientiem daudzās vietās, tas izmantos teritoriālo pārdošanas personāla struktūru. Ja uzņēmums pārdod daudzus produktus dažāda veida klientiem, tam varētu būt nepieciešama produkta vai tirgus pārdošanas personāla struktūra.
4.Efektīva tirdzniecības personāla vadība nepieciešama, lai ieviestu uzņēmuma izvēlēto pārdošanas personāla sistēmu un sasniegtu tā pārdošanas mērķus. Pārdošanas personāla vadība ietver pārdošanas pārstāvju atlasi un pieņemšanu darbā, apmācību, pārraudzību, motivāciju un vērtēšanu.
5.Daži tirdzniecības pārstāvji pieliks maksimālas pūles bez īpašas vadīšanas. Tomēr lielākajai daļai pārdošanas pārstāvju būs nepieciešams lielāks pamudinājums un īpaši stimuli. Tas ir īpaši aktuāli tiešajā pārdošanā, kas var radīt aizkaitinājumu, jo pārdošanas pārstāvji pa-rasti strādā vienatnē, viņiem ir neregulārs darbalaiks, viņi bieži ir prom no mājām, viņiem trūkst autoritatīva viedokļa par to, kas ir jādara, lai iegūtu klientu, un dažreiz viņi zaudē lielus pasūtījumus, kuru iegūšanai ir patērēts liels darbs.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1128746
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register