Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:148228
 
Evaluation:
Published: 07.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Reklāmas jēdziens    5
1.1.  Reklāmas pamatprincipi    6
1.2.  Reklāmas iedalījums    6
1.3.  Reklāmas līdzekļi un tās izplatīšana    7
1.4.  Reklāmas psiholoģija    8
2.  Reklāmas vizuālā noformējuma uztvere    9
2.1.  Kompozīcija    10
2.2.  Krāsas    12
2.3.  Krāsu būtība un mērķi reklāmā    13
2.4.  Reklāmas teksts    14
2.5.  Burtu raksts    16.
3.  Reklāmu analīze    17
3.1.  Pirmās reklāmas analīze    17
3.2.  Otrās reklāmas analīze    19
3.3.  Trešās reklāmas analīze    21
4.  Reklāmas efektivitātes noteikšana    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Reklāma bieži vien rada pirmo iespaidu par preci, uzņēmumu, tāpēc tai jābūt pārdomātai, kvalitatīvai un vienkāršai, bet tajā pašā laikā, cilvēka acij tīkamai.
2. Veidojot reklāmu, jāizvērtē mērķa auditorija, jo dažāda vecuma cilvēkiem un dažādu dzimumu pārstāvjiem gaume var atšķirties, tāpēc svarīgi ir izprast cilvēku.
3. Vizuālās reklāmas galvenie elementi ir – kompozīcija, krāsas, teksts, telpa un gaisma.
4. Katra krāsa izsauc asociācijas cilvēka zemapziņā, tāpēc to izvēle ir rūpīgi jāpārdomā.
5. Reklāmas teksts nevar būt pārāk garš, lai to būtu vieglāk uztvert.
6. Veidojot reklāmu vienmēr jāizveido vairāki varianti, lai pēc tam izvēlētos vienu labāko un varētu izanalizēt, kura būtu efektīvāka.
7. Autores izvirzītie mērķi – noteikt reklāmas vizuālā noformējuma ietekmi uz patērētāju – veidojot patstāvīgo darbu tika sasniegts.
8. Tika īstenoti nostādītie darba uzvedumi – apkopota informācija par reklāmas vizuālo noformējumu, izveidotas 3 reklāmas, veikta to analīze.
9. Veidot reklāmas un izvēlēties kā tieši tās veidot nebija viegli – reklāmas tika pārtaisītas vairākas reizes, radās jaunas idejas aizēnojot vecās, likās, ka neviena reklāma nav gana laba un šis darbs deva zināmu devu stresa.
10. Autore izveidojusi 3 brīnišķīgas un krāsu bagātas reklāmas par „Aqua Blue” dzeramo ūdeni un jūtos apmierināta ar paveikto.
11. No veidotajām 3 reklāmām visefektīvākā ir trešā reklāma, ko pierāda anketēšanas rezultāti, kas tomēr nesakrita ar autores domām.
12. Kā priekšlikumu vēlos minēt to, ka audzēkņiem varētu piedāvāt iespēju pašiem izdomāt preci, pakalpojumu vai zīmolu, un tad izveidotajai precei veidot reklāmu, tādējādi padarot patstāvīgo darbu radošāku.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register