SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Reklāma bieži vien rada pirmo iespaidu par preci, uzņēmumu, tāpēc tai jābūt pārdomātai, kvalitatīvai un vienkāršai, bet tajā pašā laikā, cilvēka acij tīkamai.
2. Veidojot reklāmu, jāizvērtē mērķa auditorija, jo dažāda vecuma cilvēkiem un dažādu dzimumu pārstāvjiem gaume var atšķirties, tāpēc svarīgi ir izprast cilvēku.
3. Vizuālās reklāmas galvenie elementi ir – kompozīcija, krāsas, teksts, telpa un gaisma.
4. Katra krāsa izsauc asociācijas cilvēka zemapziņā, tāpēc to izvēle ir rūpīgi jāpārdomā.
5. Reklāmas teksts nevar būt pārāk garš, lai to būtu vieglāk uztvert.
6. Veidojot reklāmu vienmēr jāizveido vairāki varianti, lai pēc tam izvēlētos vienu labāko un varētu izanalizēt, kura būtu efektīvāka.
7. Autores izvirzītie mērķi – noteikt reklāmas vizuālā noformējuma ietekmi uz patērētāju – veidojot patstāvīgo darbu tika sasniegts.
8. Tika īstenoti nostādītie darba uzvedumi – apkopota informācija par reklāmas vizuālo noformējumu, izveidotas 3 reklāmas, veikta to analīze.
9. Veidot reklāmas un izvēlēties kā tieši tās veidot nebija viegli – reklāmas tika pārtaisītas vairākas reizes, radās jaunas idejas aizēnojot vecās, likās, ka neviena reklāma nav gana laba un šis darbs deva zināmu devu stresa.
10. Autore izveidojusi 3 brīnišķīgas un krāsu bagātas reklāmas par „Aqua Blue” dzeramo ūdeni un jūtos apmierināta ar paveikto.
11. No veidotajām 3 reklāmām visefektīvākā ir trešā reklāma, ko pierāda anketēšanas rezultāti, kas tomēr nesakrita ar autores domām.
12. Kā priekšlikumu vēlos minēt to, ka audzēkņiem varētu piedāvāt iespēju pašiem izdomāt preci, pakalpojumu vai zīmolu, un tad izveidotajai precei veidot reklāmu, tādējādi padarot patstāvīgo darbu radošāku.
…