Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:154424
 
Evaluation:
Published: 01.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas jēdziens un reklāmas attīstības vēsture    4
1.2.  Reklāmas būtība    7
1.3.  Reklāmas vizuālais noformējums    9
1.4.  Reklāmas teksta veidošana    10
1.5.  Reklāmas teksta uztvere    12
1.6.  Burtu izvietojums un izvēle tekstā    13
2.  Reklāmas kompozīcija    15
3.  Zīmols    17
4.  Krāsas    19
4.1.  Krāsas būtība un tās funkcijas    19
4.2.  Melnā krāsa    21
4.3.  Baltā krāsa    22
4.4.  Sarkanā krāsa    23
4.5.  Violetā krāsa    24
4.6.  Idejas un ieteikumi krāsu izmantošanai    25
5.  Reklāmas analīze    26
5.1.  Pirmās reklāmas analīze    26
5.2.  Otrās reklāmas analīze    27
5.3.  Trešās reklāmas analīze    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Vārds „reklāma” ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, tas nozīmē – izsaukt, izplatīt informāciju, skaļi protestēt. Mūsdienās vārdam reklāma atrodamas šādas nozīmes:
Apmaksāta, citādi atlīdzināta vai pašu reklāmas izplatītāju popularitāti veicinoša ziņu, informācijas izplatīšana; informācijas izplatīšanas pasākumu kopums;
Apmaksāti vai citādi atlīdzināti uzraksti, plakāti, radio paziņojumi, sludinājumi, video vai kino sižeti, kā arī īpaši pasākumi (prezentācija, degustācija u. c.), kuru nolūks ir piesaistīt uzmanību, radīt interesi par precēm, dažādiem pakalpojumu veidiem, firmām, personām, to darbību u. tml., popularizēt tos, lai palielinātu pieprasījumu pēc tiem.
Saskaņā ar Latvijas Reklāmas likumu  reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Reklāmas vēsturē izšķir vairākus attīstības posmus. Salīdzinājumā ar reklāmas pirmsākumiem, mūsdienu reklāma atšķiras, pievēršot lielu uzmanību un aptverot cilvēku no visām pusēm.
Reklāma parādījās tad, kad parādījās pirmās preces, pārdevēji un pircēji. Kopš seniem laikiem cilvēki ietekmēja viens otru un sākotnēji visizplatītākā reklāmas forma bija cilvēku ieteikumi, taču reklāmas komerciālā rakstura īpatnības, ziņas, pamatidejas un nodomi ir meklējami Pompeju drupās, Senajā Grieķijā un Ēģiptē.
Viens no pirmajiem reklāmas vēstījumiem glabājas Lielbritānijas muzejā, tas ir seno ēģiptiešu papiruss, kurā tiek ziņots par verga pārdošanu. Senajā Romā reklāmas ziņojumi tika izvietoti uz speciāli uzbūvētām, baltām sienām – „albumusiem”, kā arī uz dzīvojamo māju sienām. Reklāmas elementus izmantoja amatnieki, kuri lika īpašus zīmogus uz savu produkciju. Seno feniķiešu pilsētās uz māla plāksnēm bija informācija par dažādām izklaidēm, pakalpojumiem un preču realizāciju. Pompejas pilsētā tika atrasts viens uzraksts, kurā tiek slavēts politisks darbinieks un iedzīvotāji tika aicināti balsot par viņu. Senajā Grieķijā, lai pārdotu preci, bija nepieciešams piesaistīt pircēju uzmanību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register