Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:239209
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

mārketinga informācijas veidi
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija.
Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas kalpo, sašķiro, analizē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītus lēmumus. Mārketinga informācijas veidi ir: Iekšējā informācija- informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem u.c. radītājiem. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa. Intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem. Tā var būt informācija no, piemēram, valstisko institūciju publikācijām, no periodiskajiem izdevumiem un grāmatām; biznesa informācija, komercdati, asociācijas, starptautiska informācija. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1239852
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register