Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:325000
 
Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Lēmumu pieņemšanas efektivitate mārketinga jomā atkarīga no informācijas apjoma un precezitates. Savukārt nepieciešamo informāciju ļoti bieži varētu dabūt tikai pēc mārketinga pētīšanas.
Kā zinams, galvenais mārketinga speciālista uzdevums ir efektīvas mārketinga programmas izstrāde. Šī programma ietver četrus mārketinga mix elementus. Taču šo uzdevumu atrisinājumu var atvieglot, ja izdosies izpetīt un prognozēt pircēju rīcību tirgū. Protams, ka nepieciešamo informāciju par tirgu un citiem ārējiem faktoriem var iegūt tikai pēc tirgus pētījumiem, neatkarīgi no tā, kas to veicis – vai pats uzņēmums vai speciālas firmas.
Mārketinga pētīšana ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un izplatīšana, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; izstrādātu un novērtētu mārketinga aktivitātes un pilnveidotu mārketinga procesu.
No definīcijas izriet, ka mārketinga pētījumu rezultātā uzņēmums izmanto iegūto informāciju šados virzienos: iespejamo mārketinga aktivitāšu izstrāde, mārketinga aktivitāšu novērtējums, mārketinga aktivitāšu efektivitates noteikšana, mārketinga procesa pilnveidošana.
Mārketinga pētījumus var veikt dažādās formās, sākot no vienkāršas novērosanas līdz pat statistiskai analīzei.
Mārketinga petījumu process. Pētījumu objektu un mērķu noteikšana.
Viss pētijumu process sastāv no pieciem posmiem. Skaidrs, ka visi posmi ir saistīti savā starpā, un tajā pašā laikā katrā posmā jārisina specifiskas problēmas.
Pirmajā posmā jāformulē prasības pētījumiem un jānosaka to objekti.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register