Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298958
 
Evaluation:
Published: 04.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskie aspekti reklāmas kampaņas izstrādē    5
1.1.  Reklāmas plānošana uzņēmumā    5
1.2.  Reklāmas kampaņas būtība, loma un mērķi    6
1.3.  Reklāmas kampaņas plānošanas etapi    10
1.3.1.  Mērķauditorijas noteikšana    12
1.3.2.  Mērķu noteikšana    12
1.3.3.  Reklāmas kampaņas budžets un mēdiju izvēle    15
1.3.4.  Reklāmas kampaņas vadīšana un rezultātu novērtēšana    20
2.  Reklāmas kampaņas izstrāde tūrisma firmai „GoAround”    22
2.2.  Tirgus segmentēšana    23
2.4.  Mēdiju izvēle un budžeta plānošana    34
2.5.  Reklāmas kampaņas īstenošana    35
2.6.  Reklāmas kampaņas novērošana un kontrolēšana    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    40
  Pielikumi    42
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Reklāma ir domāta, lai izraisītu interesi, piesaistītu uzmanību, popularizētu preci vai uzņēmumu.
2. Reklāmas kampaņa ir mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju,veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos.
3. Lai izdotos veiksmīga reklāmas kampaņa, vispirms, jāizvēlas kas to plānos- uzņēmuma reklāmas menedžeri un pardošanas menedžeri, uzņēmuma reklāmas nodaļas vai reklāmas firmas.
4. Lai pareizi izveidotu reklāmas kampaņu, ir jānosaka mērķauditorija un tirgus segments, analizējot tos pēc demogrāfiskām, ģeogrāfiskām, sociāli- ekonomiskām, psihogrāfiskām un uzvedības pazīmem.
5. Precīzi, skaidri un ar izmēramām laika robežām ir jādefinē reklāmas mērķis, jo tieši tas virza un attīsta reklāmas kampaņu, kā arī palīdz izvērtēt gala rezultātu un noteikt to, vai mērķis ir sasniegts un cik labi ir veidota reklāmas kampaņa.
6. Budžetu ir jāplāno ļoti uzmanīgi, jo tā sastādīšanas process ir mainīgs, tāpēc jāapsver kā efektīvi izlietot naudas līdzekļus un tajā pat laikā sasniegt noteiktos mērķus.
7. Lai veiksmigi virzītu reklāmas kampaņu, nepieciešama mēdiju plānošana, kuru noformēšanai tiek izvēlēti mēdiji kampaņai un sastāditas laika tabulas katram mēdijam.
8. Primārais uzdevums ir piesaistīt cilvēku uzmanību mērķa auditorijā, kā arī jāizvēlas, kuri mēdiji tiks izmantoti reklāmas kampaņai, piemēram, radio, pasts, sabiedriskais transports, prese, televīzija, internets, vai arī mēdiju kombinācija.
9. Kad reklāma ir attīstīta, ir nepieciešama tās pārbaude, lai pārliecinātos, ka saturs, uzdevumi un ietekme ir tādi, kādi bija paredzēti sakumā.
10. Kampaņas ieviešanas posmā, galvenais, ir iznākumu paredzēšana, kuri var būt „sprādziena” vai „pa pilieniem”.
11. Lai uzzinātu reklāmas efektivitāti un nodrošinātu vērtīgas zināšanas nākotnē, ir nepieciešama reklāmas kampaņas novērtēšana, kas sastāv no pagaidu novērtēšanas un iziešanu novērtēšanas.
12. Tūrisma firma „GoAround” ir jaunizveidots uzņēmums, kas saviem klientiem piedāvā aktīvo tūrismu, ārstniecisko tūrismu, dabas tūrismu, kultūras un reliģisko tūrismu, šopingtūres un individuālās tūres.
13. Tūrisma firmas sniedz dažādus pakalpojumus, t.sk. viesnīcu un apartamentu rezervēšanu, aviobiļešu rezervēšanu, eksursiju pakalpojumus u.c.
14. Uzņēmuma potenciālo klientu varētu raksturot kā 31- 40 gadus vecu sievieti vai vīrieti, kura ienākumu līmenis ir augstāks par vidējo. Šis cilvēks ir enerģisks, aktīvs, kam patīk daudz ceļot un pavadīt brīvo laiku kopā ar ģimeni. Pārsvarā nodarbināts vadītāja amatā, kurš lielākoties strādā gan brīvdienās, gan svētku dienās.
15. Aptuvenais reklāmas kampaņas budžets tūrisma firmai „GoAround” diviem mēnešiem sastāda 95 900 Ls.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register