Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:698628
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāmas kampaņas jēdziens   
2.  Kas plāno reklāmas kampaņu?   
3.  Reklāmas kampaņas plānošanas galvenie posmi   
3.1.  Kampaņas plānošanā veicamo pienākumu noteikšana   
3.2.  Mērķauditorijas izvēle   
3.3.  Reklāmas kampaņas mērķu noteikšana   
3.4.  Kampaņas budžets   
3.5.  Mediju izvēle un plānošana   
3.6.  Reklāmas pārbaude   
3.7.  Ieviešana un iznākuma paredzēšana   
3.8.  Reklāmas kampaņas novērtēšana   
Extract

Kas ir lielo uzņēmumu panākumu atslēga? Jautājums, kuru sev uzdod katra mazā uzņēmuma vadītājs, kurš vēlas, lai viņa uzņēmums kādreiz izaugtu līdz tādu starptautisku brendu līmenim kā Coca-Cola, Mc Donalds vai jebkurš cits brends, kurš ir pazīstams un iecienīts visā pasaulē. Atbilde ir „reklāma”. Kurš gan mūsdienās nezin, kas ir reklāma. Reklāma ir visur – presē, televīzijā, radio, uz ielas stūra, uz sabiedriskā transporta. Reklāma ir mūsdienu dzīves neatņemama sastāvdaļa. Ņemot vērā pašreizējos konkurences apstākļus un reklāmas daudzveidību ir brīžiem ir jābrīnās kā nelielie uzņēmumi vispār spēj pastāvēt līdzās lielajiem korporatīvajiem uzņēmumiem, kuri darbojas starptautiskā līmenī. Lielie uzņēmumi tērē miljoniem latu tieši reklāmai vien. Šie līdzekļi netiek izdoti par pārīti reklāmas rullīšu televīzijā vai radio. Šie miljoni tiek tērēti, lai izveidotu apjomīgas reklāmas kampaņas, kas pievērstu milzīgās mērķauditorijas uzmanību tieši konkrētās firmas ražojumiem. Tieši reklāma ir mūsdienu biznesa panākumu atslēga, reklāma un sabiedriskās attiecības, jo kas gan Tevi pirks, ja neviens par Tevi nezin. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1175448
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register