Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:304330
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA   
  ANOTATION   
  IEVADS   
1.  PIRCĒJU RĪCĪBAS BŪTĪBA   
1.1.  Pircēju rīcības modelis   
1.2.  Pircēju rīcības veidi lēmumu pieņemšanā   
2.  REKLĀMAS UN REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU RAKSTUROJUMS   
2.1.  Reklāmas klasifikācija   
2.2.  Televīzijas reklāmas raksturojums   
2.3.  Reklāmas ziņojums un reklāmas radošo aicinājumu veidi   
2.4.  Realizācijas veicināšanas pasākumu klasifikācija   
2.4.1.  Kuponi   
2.4.2.  Paraugu izplatīšana   
2.4.3.  Produkta cenas atlaide un papildus produkta daudzuma bez maksas piedāvājums   
2.4.4.  Prēmijas par pirkumu   
2.4.5.  Konkursi un loterijas   
3.  „PROCTER AND GAMBLE” TELEVĪZIJAS REKLĀMAS UN REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU APRAKSTS „HEAD AND SHOULDERS” PRODUKTU VIRZĪŠANAI   
3.1.  Head and Shoulders” televīzijas reklāmas apraksts   
3.1.1.  Racionālo aicinājumu pielietojums „Head and Shoulders” reklāmā   
3.1.2.  Emocionālo aicinājumu pielietojums „Head and Shoulders” reklāmā   
3.1.3.  Apstiprinājumu pielietojums „Head and Shoulders” reklāmā   
3.2.  „Head and Shoulders” realizācijas veicināšanas pasākumu apraksts   
4.  „HEAD AND SHOULDERS” PIRCĒJU APTAUJAS REZULTĀTI   
4.1.  Pētījuma metodika   
4.2.  Pētījuma rezultāti   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS   
Extract

IEVADS
Šodien tirgū parādās arvien vairāk un vairāk dažādu preču. Katrai precei ir savas īpatnības – tām piemīt noteiktas iezīmes, kas atšķir tās no konkurentu produktiem. Taču modernā mārketinga apstākļos tikai ar preces izstrādāšanu, novietošanu tirdzniecības zālē un cenas noteikšanu nepietiek. Mārketinga speciālistiem ir nepieciešams veikt papildus virzīšanas pasākumus, kas ir orientēti uz potenciālajiem pircējiem lai iepazīstinātu tos ar savu preci, pavēstīt par tās priekšrocībām salīdzinājumā ar konkurentu produktiem, pastāstīt par cenu un tās iegādes iespēja, un rezultātā, padarīt pircējus no potenciāliem par reāliem.
Lai pircējus varētu efektīvi ietekmēt ir nepieciešams izprast viņu rīcību. Ir jānoskaidro šis rīcības ietekmējošie faktori. Pircēju rīcību var ietekmēt ne tikai dažādi vides faktori, kas nav atkarīgi no uzņēmuma darbības, bet arī instrumenti, kas ir katras organizācijas Uzņēmumā esošie instrumenti ir dažādi mārketinga pasākumi. Viens no tādiem mārketinga pasākumiem ir virzīšanas pasākumi, kurus mārketinga speciālisti pielāgo noteiktam produktam un noteiktam tirgum. Virzīšanas pasākumu organizācija ir radošs un ļoti sarežģīts process, kas mūsdienu saasinātās konkurences apstākļos ir visnozīmīgākā mārketinga aktivitāte katrā uzņēmumā.
Savā bakalaura darbā autors pētīs viena no pieredzējušākiem plaša patēriņa preču ražotāja „Proceter and Gamble” virzīšanas pasākumus. Autors pievērsīsies tikai to mārketinga komunikāciju kompleksa sastāvdaļu pētīšanai, kuras uzņēmums pielieto „Head and Shoulders” produktu virzīšanai. No visiem virzīšanas pasākumiem šīm precēm uzņēmums pielieto reklāmu un realizācijas veicināšanas pasākumus. Bakalaura darba ierobežotības dēļ, autors pievērsīsies realizācijas veicināšanas pasākumiem un vienam no reklāmas veidam - televīzijas reklāmai.
Realizācijas veicināšanas pasākumi ir viens no efektīvākajiem produktu virzīšanas pasākumiem ,kas īsā laika periodā spēj paaugstināt produktu pārdošanas apjomus un līdz ar to arī palielināt konkrētā uzņēmuma peļņu, tāpēc uzņēmumi šiem realizācijas veicināšanas pasākumiem ir pievērsusi milzīgu uzmanību un aktīvi pielieto tos savas mārketinga stratēģijas ietvaros.
Arī televīzijas reklāma ir kļuvusi par nozīmīgu uzņēmumu mārketinga aktivitāšu instrumentu pircēju rīcības ietekmēšanai, arī „Procter and Gamble” kompānijā, jo televīzijas reklāma sniedz tādas komunikāciju ar pircējiem iespējas, kā nespēj neviens cits produktu virzīšanas pasākums.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pielietotos realizācijas veicināšanas pasākumus un televīzijas reklāmas specifiku „Head and Shoulders” produktiem, to ietekmi uz „Head and Shoulders” pircēju rīcību, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus šo virzīšanas pasākumu pilnveidošanai.
Lai sasniegtu šo bakalaura darba mērķi, autors izvirzīja sekojošu darba uzdevumus:
1. pamatojoties uz vispārējo un speciālo literatūru, raksturot realizācijas veicināšanas pasākumu un televīzijas reklāmas būtību, mērķus, raksturīgas īpašības un pielietošanas iespējas;
2. izpētīt realizācijas veicināšanas pasākumu un televīzijas reklāmas izmantošanu „”Procter and Gamble” kompānijā „Head and Shoulders” produktu virzīšanai;
3. veikt „Head and Shoulders” Latvijas pircēju aptauju ar nolūku noskaidrot dažādu realizācijas veicināšanas pasākumu un televīzijas reklāmu ietekmi uz viņu pirkšanas rīcību;
4. apkopot aptaujas rezultātus un izstrādāt priekšlikumus realizācijas veicināšanas pasākumu un televīzijas reklāmas ietekmes uz pircēju rīcību palielināšanai Latvijas plaša patēriņa preču tirgū.
Lai sasniegtu izvirzītos darba uzdevumus, pētījumā tiek izmantotas sekojošas metodes:
1. literatūras referatīvā analīze
2. anketēšana un iegūto datu apstrāde Microsoft Excel programmā;
3. datu salīdzināšana un grupēšana
Par pētījuma avotiem tika izmantota vispārējā un speciālā literatūra kā arī elektroniskie informācijas avoti.
Pētījuma periods 2007. – 2010. gada maijam.

1. PIRCĒJU RĪCĪBAS BŪTĪBA
Lai varētu izprast pircēju rīcību, sākumā būtu jānodefinē, kas ir pircējs. Šajā jautājumā vairāku autoru domas sakrīt. Proti, pircējs ir indivīds, kas veic darbības, vedošas pie produkta iegādes un kuras iekļauj produkta iegādi.(25, 35)
Vienkāršajā, ikdienas pirkšanas situācijā produkta pircēju ir viegli identificēt, taču sarežģītākās situācijās, kad pirkšanas procesā piedalās vairākas personas bieži vien nav tikai pircējs, kas faktiski izdara pirkumu. Šajā gadījumā pirkšanas procesā piedalās vesela vienība, kur katram dalībniekam ir atvēlēta sava loma: iniciators ( indivīds, kas pirmo reizi piedāvā izdarīt pirkumu), ietekmētājs ( indivīds, kurš sniedz padomus saistībā ar pirkumu), lēmuma pieņēmējs ( indivīds, kurš izlemj par labu kādam pirkumam), pircējs (indivīds, kas faktirski izdara pirkumu) un patērētājs (persona, kas izmanto jeb patērē produktu). (9, 255; 4, 189; 22, 7)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1230917
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register