Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:575938
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija svešvalodās    4
  Ievads    6
1.  Reklāmas loma efektīvas komercdarbības nodrošināšanā    8
1.1.  Reklāma, tās galvenie uzdevumi un veicinošie faktori    9
1.2.  Reklāmas izplatīšanas veidi un kanāli    13
1.2.1.  Radio    13
1.2.2.  Televīzija    16
1.2.3.  Prese    16
1.2.4.  Vides reklāma    19
1.3.  Reklāmas iespējas mūsdienu komunikācijās    22
1.4.  Reklāmas budžeta plānošana    24
1.5.  Reklāmas loma klientu piesaistīšanā    27
1.6.  Reklāma, tai noteiktās prasības likumdošanā    30
1.7.  Reklāmās biežāk pieļautās kļūdas    33
2.  Reklāmas stratēģija un tās īstenošana SIA „Ventspils tirgus”    35
2.1.  Informācija par uzņēmumu    36
2.1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    37
2.1.2.  Uzņēmuma infrastruktūras raksturojums    38
2.1.3.  Galvenie uzņēmuma darbības veidi    39
2.2.  Pasākumi uzņēmuma darbības popularizēšanai    41
2.3.  Konkurences izpēte    43
2.3.1.  Veikali    44
2.3.2.  Slēgtā tipa tirgi    45
2.4.  Reklāmas koncepcijas būtība    47
2.4.1.  Reklāmas mērķauditorijas plānošana    48
2.4.2.  Reklāmas darbs uzņēmumā    49
2.4.3.  Reklāmas koncepcijas efektivitātes izvērtējums    50
2.5.  Reklāmas pasākumu veikšana konkurences apstākļos    52
2.6.  Reklāmas budžeta plānošana un realizēšana    55
  Secinājumi un priekšlikumi    59
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    60
  Pielikumi    62
Extract

Bakalaura darbs izstrādāts kā pētījuma darbs Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Mārketinga un Loģistikas specialitātē. Darbs izpildīts latviešu valodā un darbā izmantoti 7 attēli, 7 tabulas un 5 pielikumi.
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas pasākumu organizēšana mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus” mūsdienu konkurences apstākļos”.
Bakalaura darba mērķis ir veikt pētījumu par reklāmas stratēģiju SIA „Ventspils tirgus” un izstrādāt priekšlikumus tās efektīvai īstenošanai šajā uzņēmumā. Lai realizētu bakalaura darba mērķi, veikti šādi uzdevumi:
1)izpētīti teorētiskie aspekti, kas raksturo reklāmas definējumu un būtību;
2)analizētas reklāmai noteiktās prasības likumdošanā;
3)izpētīti un raksturoti reklāmas izplatīšanas veidi, to priekšrocības un trūkumi;
4)izpētīts un analizēts, kā tiek veikts reklāmas darbs konkrētā uzņēmumā SIA ”Ventspils tirgus”;
5)izpētīts, kāda ir reklāmas stratēģija uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus”;
6)analizēts, vai reklāmas stratēģija uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus” efektīvi īstenojas praktiskajā dzīvē;
7)izstrādāti priekšlikumi reklāmas stratēģijas efektīvai īstenošanai uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus”.
Bakalaura darbā izmantotas sekojošas pētniecības metodes:
1)monogrāfiskā jeb aprakstošā metode;
2)analīzes metode;
3)induktīvā metode;
4)kvalitatīvā metode.
Bakalaura darbā izmantota Latvijas Republikas likumdošana un normatīvie akti, speciālā un mācību literatūra par mārketingu un reklāmu, periodiskie izdevumi, informācija no Internet datu bāzes un SIA „Ventspils tirgus” nepublicētie materiāli, t.i., kopā izmantoti 32 literatūras avoti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −27,97 €
Work pack Nr. 1170538
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register