Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307063
 
Evaluation:
Published: 10.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1  Reklāmas mērķi    4
1.2  Reklāmas veidi    5
1.2.1  Reklāmas iedalījums pēc satura    6
1.2.2  Reklāmas iedalījums pēc teritorijas    6
1.3  Reklāmas izplatīšanas veidi un to raksturojums    7
2.  Vides reklāma    9
2.1  Vides reklāmas veidi    9
2.2  Vides reklāmas priekšrocības un trūkumi    10
3.  Reklāmas uztvere    12
3.1.  Reklāmas uztveres nosacījumi    13
3.2.  Reklāmas saturiskā nozīme    16
4.  Video reklāmas veidošana    18
4.1.  Video reklāmas teksta izveidošanas ieteikumi    19
4.2.  Mikroautobusu video rullīša scenārija izveidošanas ieteikumi    19
4.3.  Reklāmas ziņojuma efektivitāte    21
  Secinājumi    23
5.  Pētījums un metodes    25
5.1  zmantotās pētījumu metodes un respondentu raksturojums    25
5.2  Anketēšanas rezultātu analīze    27
5.3  Individuālo respondentu izpēte un rezultātu analīze    33
  Secinājumi    35
  Nobeigums    36
  Literatūras saraksts    37
  Anotācija    38
  Annotation    39
  Pielikumi    40
Extract

Mūsdienās pieaugot konkurencei, dažādiem produktiem un pakalpojumiem, pieaug arī uzņēmēju interese par reklamēšanās iespējām, kā sasniegt savus potenciālos klientus, kā neieguldot milzu naudu piesaistīt aiz vien vairāk interesentu savai produkcijai. Līdz ar to arī parādās aiz vien jauni reklamēšanās paņēmieni un veidi.
Pavisam nesen Latvijas tirgū ir ienācis jauns vides reklāmas veids kā video reklāma mikroautobusos. Šajos transportlīdzekļos tiek ievietoti monitori, uz kuriem tiek pārraidīti dažādi reklāmas klipiņi, reklamējot visdažādāko produkciju, tādejādi piesaistot pasažieru uzmanību.
Šis reklāmas kanāls Latvijā vēl nav ieguvis milzu popularitāti, kā arī nav daudz uzņēmēju, kas šo kanālu aktīvi izmantotu.
Balstoties uz iepriekšminēto tika veidots kursa darbs: „Video reklāma mikroautobusos Rīgā”. Tika izvirzīta sekojoša hipotēze: „Cilvēki ar zemiem ienākumiem vairāk izmanto reklamētos piedāvājumus mikroautobusos kā cilvēki ar augstu ienākumu līmeni.” Kursa darba mērķis ir noskaidrot atšķirības starp cilvēkiem ar augstu un zemu ienākumu līmeni skatoties video reklāmas mikroautobusos – vai tie izmanto piedāvājumus, vai reklāmas skatās ar interesi, vai reklāma nogurdina vai tieši otrādi izklaidē brauciena laikā. No mērķa izriet uzdevumi: 1. apskatīt vides reklāmas veidus (video reklāma mikroautobusos pieder pie vides reklāmas); 2. izpētīt video reklāmas mikroautobusos; 3. rast nepieciešamo informāciju; 4. izveidot anketu un aptaujāt cilvēkus; 5. veikt divas dziļās intervijas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1245786
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register