Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:311831
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Svarīgi izprast sarunas laikā klienta vajadzības, tāpēc darbiniekam jābūt izpratnei par cilvēka psiholoģiju, jo kā zinām pārdošana ir psiholoģiski smags process. Tikpat svarīgi cik runāt ir arī prasme klausīties, ne velti ir teiciens „runāšana ir sudrabs, klusēšana – zelts”, tādejādi sarunas laikā īpaši pievēršot uzmanību klienta vēlmju izzināšanai un saprast, kurš produkts vai pakalpojums spēs apmierināt klienta vajadzības. Ņemot labās prakses piemērus ir svarīgi parādīt klientam, kā produkts apmierina viņa vajadzības, nevis stāstīt par produkta īpašībām. Labumu klientiem vajag izteikt kvantitatīvā izteiksmē, liekot uzsvaru uz to, cik klients iegādājoties produktu ieekonomēs naudas līdzekļus un laiku, kā arī darbinieks var dalīties ar pozitīviem piemēriem no citu klientu pieredzes. Svarīga ir atgriezeniskā saite, darbinieks ir piedāvājis klientam atbilstošāko produktu vai pakalpojumu, kurš visprecīzāk atbilst viņa vēlmēm un vajadzībām, savukārt klients ir apmierināts ar iegādāto produktu vai pakalpojumu, kā arī pārdošanas procesa laikā ieguvis jaunu un noderīgu informāciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register