Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320069
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Preces vai firmas konkurētspēja ir nosacīts jēdziens. Tas ir tieši atkarīgs no konkrētiem apstākļiem, kas izveidojas konkrētajā tirgū (tirgus struktūra, tā pieejamība, preces veids, pārdošanas apstākļi, maksāšanas nosacījumi). Dažreiz ir pilnīgi pietiekoši piedāvāt izdevīgus maksāšanas veidus, lai preces iegūtu plašu izplatību. Paralēli konkurētspēja ir arī komplekss jēdziens, kam ir vairāki konkurences priekšrocības līmeņi. Lai nodrošinātu firmas līderpozīciju un konkurētspēju tirgū ir jārisina svarīgs stratēģisks uzdevums. Ir jāapsteidz konkurenti:

Jaunu preču izstrādāšanā un ieviešanā ražošanā un tirgū
Jaunu tehnoloģiju izmantošanā
Jauna dizaina izstrādāšanā
Ražošanas izmaksu līmeņa samazināšanā
Jaunā cenu politikā
Sadales un virzības sistēmas pilnveidošanā

Ja uzņēmuma peļņa ir lielāka nekā vidējā peļņa pārējos nozares uzņēmumos, tad var uzskatīt, ka tam šim uzņēmumam ir kāda konkurētspējīga priekšrocība, kas nodrošinā šādu iespēju. Lai radītu konkurētspējīgu priekšrocību, uzņēmuma izmaksām ir jābūt zemākām nekā konkurentiem vai arī uzņēmumam ir jābūt spējīgam padarīt atšķirīgu savu produkciju. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1196323
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register