Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:338477
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Visizplātītākās primāras informācijas iegūšanas metodes ir aptauja, novērojumi, eksperiments un imitācija. Visbiežāk lietojamā informācijas iegūšanas metode ir aptauja, kuras paveids var būt intervija. Anketa ir pats izplatītākais līdzeklis primāro datu iegūšanai. Anketa ari prasa rūpīgu pārbaudi, izstrādi un trūkumu novērošanu pirms plašas izmantošanas. Visa savākta informācija tiek papildināta ar sekundāro, kuras priekšrocības ir:
tā ir lētākā par primāro informāciju;
ātrāk notiek datu savākšana;
neatkarīgo avotu salīdzinājums veicina objektivitāti;
izskatāmā jautājuma izstrādāšanās pilnība dažādos avotos ļauj izdarīt konkrētākus secinājumus.
Sekundāro informāciju mēdz iedalīt: valdības informācija un valdībai nepakļautā informācija, kurā savukārt var izdalīt divas grupas: pusoficiālā un komerciālā.1
Mārketinga pētījumi
Mārketinga pētījumi sākotnēji tika veikti, lai atrastu tehnikas, kas ļautu palielināt pārdošanas apjomu, nevis apmierināt patērētājus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register