Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:342929
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Secinājumi.
1. Stratēģiskā analīze ietver arī uzņēmuma iekšējās situācijas analīzi, kurā atsegtas uzņēmuma stiprās un vājās puses dažādās jomās.
2. Stratēģiskās plānošanas procesa mērķis ir regulāri pārbaudīt uzņēmuma biznesa idejas derīgumu tirgū, kas kļūst aizvien piesātinātāks.
3. Stratēģiskās plānošanas process noris sešos posmos: vīzijas, biznesa idejas un stratēģiskā mērķa formulēšana; stratēģiskās analīzes veikšana; pamatstratēģijas izstrāde; rīcības plāna izstrāde; ekonomisko prognožu izstrāde; īstenošana, uzraudzība un kontrole.
4. Biznesa plānošanu sāk ar biznesa ideju, tad konkurences analīzi (izvēlēties savu biznesa metodi), veidu, kā iekļūt tirgū un biznesa plāna izstrādāšanu.
5. Dibinot savu uzņēmumu, ir iespēja izvēlēties, kura komercdarbības forma ir vispiemērotākā. Izvēle neattiecas tikai uz juridiskās formas izvēli. Izvēlētā uzņēmuma forma būs darbības līdzeklis, lai sasniegtu izvirzīto mērķi
6. Biznesa mērķu īstenošana parasti iezīmēta plāna dokumentā, ko sauc par uzņēmuma stratēģisko plānu.
7. Galvenie biznesa plāna izstrādāšanas mērķi ir pārbaudīt projekta vai citas ieceres dzīvotspēju, panākt visizdevīgāko un vispieejamāko kompromisu starp uzņēmuma vēlmēm un praktiskām iespējām, precīzi noteikt, izstrādāt, formulēt uzņēmējdarbības mērķus un to sasniegšanai nepieciešamo stratēģiju un taktiku, kā arī objektīvi novērtēt sagaidāmos rezultātus.
8. Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika
9. Pamatstratēģijas attīstīšana nozīmē, ņemot par pamatu analīzes rezultātus, noteikt uzņēmuma stratēģiskās alternatīvas, novērtēt tās un visbeidzot – izvēlēties tās, kuras uzņēmumam ir vispiemērotākās.
10. Stratēģiskā plānošanas procesa mērķis ir sagatavot un apvienot uzņēmuma darbiniekus stratēģisko mērķu izpildei un metodes izvēlei un izveidot stratēģijas, kas uzņēmumam dotu ilgstošas konkurences priekšrocības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register