Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:349152
 
Evaluation:
Published: 10.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Īss uzņēmuma apraksts    5
2.  Makrovides analīze    6
3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    14
4.  SVID analīze    16
4.1.  Svid analīze, paplašināta matrica    19
5.  Konkurences un konkurentu analīze    23
6.  Uzņēmuma iekšējā analīze    28
6.1.  Segmentēšana    28
6.2.  Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes    29
6.3.  Produkts    29
6.4.  Cilvēki    30
6.5.  Cena    30
6.6.  Sadale    30
6.7.  Virzīšana    31
6.8.  Procesi    31
7.  Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas    32
8.  SIA „OSVAL un KO” mārketinga stratēģijas    33
9.  Plāns stratēģijas realizēšanai    38
9.1.  Ar produktu saistītas aktivitātes    38
9.2.  Cenu veidošanas lēmumi    39
9.3.  Sadales aktivitātes    40
9.4.  Virzības tirgū aktivitātes    41
9.5.  Cilvēki un processi    42
  Secinājumi un priekšlikumi    43
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    45
Extract

Cilvēki vienmēr grib aprīkot savu mājokli vai darba vietu tā, lai tā būtu ērta, skaista, lai saules stari un citas gaismas no ārpuses netraucētu darbam un atpūtai. Tieši tāpēc žalūziju ražošana un pārdošana ir ļoti aktuāla un populāra. Arvien vairākas firmas, kuras ražo plastikāta logus un durvju grib sadarboties, vai kooperēt tieši ar žalūzijas ražošanas firmām, jo skaistas, pārdomātas žalūzijas ir ļoti labs kompliments skaistam logam. Šajā nozarē darbojas relatīvi nedaudz firmu, bet, visiem uzņēmumiem ir jābūt konkurētspējīgiem cenas un kvalitātes ziņā.
Žalūzijas ir produkts kurš nepieciešams gandrīz visur, kur ir logi. Protams, ka pasūtītājs grib izvēlēties sev tieši to modeli, kurš vairāk piestāv pie viņa loga, interjera, garastāvokļa un ir viņa gaumē. Ne reti žalūzijas tiek piedāvātas kopā ar plastikātiem logiem vai kad tiek veikti remonta darbi.
Ar katru gadu atvērās arvien vairāk uzņēmumu, kas piedāvā žalūziju izgatavošanas un uzstādīšanas pakalpojumus un tirgo ar tiem. Rīga pagaidām ir ne tik daudz uzņēmumu, kuri nodarbojas tieši ar izgatavošanu, bet ir pārāk daudz, kuri nodarbojas ar sortimentu piedāvāšanu un tirdzniecību. Pastāv ļoti stingra un liela konkurence. Tieši tāpēc katram uzņēmumam ir ļoti svarīgi saplānot savu darbību, lai būtu konkurētspējīgām.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt detalizētu mārketinga plānu SIA „OSVAL un KO” žalūzijām, lai izvērtētu tirgus iespējas un plānotu nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgai uzņēmuma turpmākai attīstībai.

Izvirzītā mērķa sasniegšanai, kursa darbā risināmie uzdevumi ir šādi:
Sastādīt mārketinga programmu, lai optimizētu uzņēmuma stratēģijas;
Izanalizēt SIA „OSVAL un KO” ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu potenciālās iespējas un iespējamos draudus, kā arī pozīcijas tirgū salīdzinot ar konkurentiem;
Sastādīt virzīšanas aktivitāšu plānu, lai spētu noteikt, kādas aktivitātes un pasākumus ir paredzēts virzīt noteiktā laika periodā un cik liels reklāmas budžets ir paredzēts to realizēšanai;
Izstrādāt mārketinga mērķus, lai varētu izvēlēties optimālākās stratēģijas mērķu īstenošanai;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai.
Izanalizēt SIA „OSVAL un KO” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājas puses;
Noteikt mārketinga stratēģijas, lai noteiktu un izveidotu efektīvākus mārketinga darbības pasākumus;
Kursa darbā tiks izmantotas dažādas pētījuma metodes, t.i., salīdzināšanas metodes, grupēšana, analītiskās pētījuma metodes, t.i., tirgus izpēte, praktiskās pētījuma metodes žalūzijas tirdzniecībā un izgatavošanā, tabulas un grafiskas metodes.

Kursa darbā tiks izmantoti šādi literatūras avoti:
Latvijas Republikas likumi un valdības lēmumi;
Vispārēja un speciālā literatūra;
Valsts statistikas dati;
Periodiskie izdevumi;
Uzņēmuma nepublicētie materiāli;
Interneta resursi.

Kursa darbā tiks analizēta uzņēmuma darbība kopš tā darbības sākuma, t.i., kopš 1993.gada 14.jūlija, un līdz tekoša gada beigām.
Kursa darbā tiks analizēti un izstrādāti mārketinga mērķi un mārketinga komplekss un aktivitātes tirgū vienam gadam, kā arī tiks analizēts tirgus stāvoklis Rīgā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register