Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:383281
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  SIA ‘’Vidusdaugavas televīzijas’’ mārketinga vides analīze    7
1.1.  SIA ‘’Vidusdaugavas televīzijas iekšējā vide    7
1.2.  SIA ‘’Vidusdaugavas televīzijas’’ ārējā vide    10
1.2.1.  Makrovides faktori    10
1.2.2.  Pieprasījums    14
1.2.3.  Konkurence    18
1.2.4.  Kontaktauditorijas    21
1.2.5.  Situācijas analīze (SVID)    22
2.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas SIA ‘’Vidusdaugavas televīzijai’’    25
2.1.  Mārketinga mērķi    25
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    26
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    27
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    30
3.  Mārketinga komunikāciju programma SIA ‘’Vidusdaugavas televīzijai’’    31
3.1.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    31
3.2.  Korporatīvā identitāte    32
3.3.  Tiešā mārketinga aktivitātes    34
3.4.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    35
3.5.  Reklāmas plāns    37
3.5.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    38
3.5.2.  Mēdiju stratēģija un taktika, mēdiju plāns    39
3.6.  Mārketinga komunikāciju budžets    45
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    51
  Pielikumi    54
Extract

Darbs sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, 3 pielikumiem.
Darba mērķis ir izveidot mārketinga komunikāciju plānu SIA ”Vidusdaugavas televīzijai’’.
Pirmajā darba daļā ir analizēta SIA ’’Vidusdaugavas televīzijas’’ mārketinga vide, izpētot uzņēmuma iekšējo vidi – uzņēmumu un aprakstot produktu, un uzņēmuma ārējo vidi – ietekmējošos makrovides faktorus, pieprasījumu, konkurentus, starpniekus, kontaktauditorijas. Tiek veikta SVID analīze.
Otrajā darba daļā tiek noteikti mārketinga mērķi un izstrādātas primārās un sekundārās mārketinga stratēģijas. Tiek noteikti mārketinga kominikāciju mērķi un izstrādātas mārketinga komunikāciju stratēģijas nosakot uzņēmuma mērķa grupu, veicot pozicionēšanu un apskatot mārketinga kompleksa stratēģijas.
Trešajā darba daļā ir izstrādāta mārketinga komunikāciju programma izstrādājot mārketinga komunikāciju un reklāmas plānu atbilstoši atvēlētajam budžetam.
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir motivēt darbiniekus, stabilizēt atalgojuma izmaksu sistēmu, lai būtu iespējams uzlabot pakalpojumu kvalitāti. Pakalpojumu pārdošanas apjomu palielināšanai ir nepieciešams ieviest jaunus pakalpojumus.
Televīzija spēlē nozīmīgu lomu Latvijas iedzīvotāju dzīvē, un tāpēc tā ir ļoti efektīvs komunikācijas kanāls arī reklāmdevējiem. TV skatītāju skaits nākotnē turpinās pieaugt, un nav pamata domāt, ka citu mediju attīstība samazinās TV skatītāju auditoriju. Domāju, ka arī nākotnē televīzija ieņems stabilas līdera pozīcijas, jo tehnoloģijas tikai nemitīgi tiek uzlabotas un modernizētas.
SIA ‘’Vidusdaugavas televīzija’’ Jēkabpilī pastāv jau no 2000. gada. Šajos darbības gados televīzija ir uzkrājusi bagātīgu pieredzi, atrodoties nemitīgā attīstībā; tā ir gan pārveidojusi un pilnveidojusi programmas saturu, gan centusies izmantot mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas ziņu un informatīvo raidījumu veidošanā. Tā ir vienīgā televīzija Jēkabpils rajonā un tā apkārtnē, kas piedāvā televīzijā pieejamos pakalpojumus, ko televīzijas klienti arī ļoti novērtē un izmanto. Līdz ar to SIA ‘’Vidusdaugavas televīzijai’’ ir motivācija augt un attīstīties, lai paaugstinātu pakalpojumu kvalitāti un efektivitāti.
Kvalifikācijas darba mērķis ir: izveidot mārketinga komunikāciju plānu SIA ”Vidusdaugavas televīzijai’’, kas palīdzētu īstenotu uzņēmuma mērķus.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register