Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:562113
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Viens no mārketinga komunikāciju mērķiem ir nodrošināt kompetenci par produkta mērķiem, kas var izpausties divos veidos:
Produkta markas atpazīstamība;
Produkta markas atcerēšanās.
Pirms pirkuma situācijā sākotnēji rodas vajadzība pēc produkta un jau tikai pēc tam pircējs atceras par noteiktu produkta marku, kura var apmierināt vai neapmierināt šo vajadzību.
Pirkuma veikšanas situācijā lēmumu pieņemšanas process notiek jau otrādāk – vispirms pircēju ietekmē produkta markas tēls un pēc tam notiek pozitīva vai negatīva pircēja reakcija saistībā ar produkta markas iespēju apmierināt pircēja vajadzības.1
Lai veicinātu produkta markas atpazīstamību, speciālisti iesaka izmantot trīs stratēģiskus paņēmienus:
Kā rāda pētījumi psiholoģijas jomā, produkta iepakojuma un logotipa atpazīstamības līmenis būtiski paaugstinās, ja to vēro ne mazāk par divām sekundēm.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1343162
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register