Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:855828
 
Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Mārketinga izpratne cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības veidiem. Veidojot cenu, uzņēmumam ir jāņem vērā visi iekšējie un ārējie faktori. Tāpēc būtu nepareizi cenu veidošanas koncepciju pamatot tikai ar uzņēmuma izmaksām un peļņu.
Cenu veidošana ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi;
Mārketinga stratēģija;
Uzņēmuma izmaksas;
Mārketinga darbības organizācija.…

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register