Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:587052
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Imitācijas modelēšana balstās uz reāliem datiem par mērķauditoriju un paredz iespējamas aptveršanas un kontaktu biežuma imitēšanu noteikta budžeta ietvaros un ņemot vērā konkrētu IMK izplatīšanas līdzekļus.
Iegūtos datus par IMK kontaktu biežumu var salīdzināt ar pircēju reakciju uz IMK ziņojumiem un pakāpeniski sasniegt variantu, kas ir tuvāks optimālam. Tomēr jāatzīst arī trūkumi, kas piemīt imitācijas modeļiem, proti, neiespējamība novērtēt lielo IMK variantu skaitu.
Loģiskā modelēšana dod iespēju dabūt efektīvus lēmumus, bet nav obligāti, ka tie būs optimālie. Minēto modelēšanu plaši izmanto pētījumos par TV un citiem medijiem. Tomēr loģiskie modeļi kā likums tiek orientēti uz maksimālo mērķauditorijas aptveršanu un samērā mazāk ņem vērā kontaktu biežumu ar IMK.
Kā redzams, ideālas metodes dabā neeksistē, un tāpēc katram uzņēmumam, pieņemot lēmumu par metožu izvēli, jābalstās uz saviem resursiem un mērķiem. Labāk izmantot 2-3 metodes uzreiz un salīdzināt rezultātus.
Lietojot jebkuru no minētājiem metodēm, lietderīgi izmantot mērķauditorijas aptveršanas shēmas. Tajās shēmās ir redzams, ka IMK plānošanas procesā prioritāte var piešķirt vai nu mērķauditorijas aptveršanai, vai kontaktu biežumam ar IMK, vai abiem diviem radītājiem kopā.2

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1232601
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register