Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588869
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1  Reklāmas vēsture    6
1.2  Reklāma    6
1.3  Reklāma kā cilvēka vadīšanas līdzeklis    8
1.4.  Reklāmas uztveršanas psiholoģiskie elementi    9
1.5  Reklāmas izvietošanas vietas un veidi    13
1.6.  Reklāmas motivācija    16
2.  Pētījuma daļa    19
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
  Pielikums    26
Extract

Arvien straujāk attīstoties patērētāju sabiedrībai, preču un pakalpojumu noieta tirgus veicināšanā pieaug reklāmas nozīme. Reklāma patērēšanas uzvedība veido sabiedrisko domu, izraisa interesi, rada apstākļus vajadzību apmierināšanai, veido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbojoties uz cilvēka apziņu, reklāma veido preču un pakalpojumu pieprasījumu. Reklāma iedarbojas uz cilvēka psihi, prātu, jūtām, domāšanu, spriedumiem, uzmanību, uztveri, atmiņu un zināšanām. Reklāma ir māksla cilvēkā radīt dziņu pirkt vai patērēt. Reklāmai ir jādod atbilde uz jautājumiem, kuri patērētājam ir interesanti un ko viņš grib zināt par preci vai pakalpojumiem. Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga ir produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana. Reklāmas mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju un palīdzēt viņam lēmumu izvēlē. To var panākt ar reklāmas pareizu psiholoģisko ievirzi. Reklāmai jāveido aktīva nostāja pret reklamējamo preci, jāiedarbojas vai nu uz pirkšanas motīviem, vai priekšstatiem par preci vai pakalpojumu, patērētāju, uztveri, atmiņu. Tāpēc darba autore savā pētījuma darbā ir izvēlējusies iepazīties ar reklāmas būtību, un tās psiholoģiskajiem aspektiem.

Pētījuma mērķis: Noskaidrot cilvēka attieksmi pret reklāmu un tās psiholoģiskajiem elementiem.

Pētījuma uzdevumi
6. Izpētīt zinātnisko literatūru par reklāmas būtību
7. Noskaidrot galvenos psiholoģijas reklāmas elementus.
8. Izvedot aptaujas anketu.
9. Veikt anketēšanu un rezultātu apkopojuma analīzi.
10. Izdarīt secinājumus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register