Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:216147
 
Evaluation:
Published: 06.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
REKLĀMA    5
1.1.  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā    5
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    7
1.3.  Reklāmas veidi    8
1.4.  Reklāmas īstenošanas process un galvenie izplatīšanas līdzekļi    9
1.5.  Reklāmas ietekme uz konkurenci    11
1.6.  Reklāmas ētika    12
1.7.  Latvijas reklāmas tirgus apskats no 2001.-2003.gadam    14
II  SABIEDRISKĀS ORGANIZĀCIJAS    15
2.1.  Sabiedriskās organizācijas jēdziens un galvenie darbības principi    15
2.2.  Sabiedrisko organizāciju sadalījums un statistika    17
2.3.  Sabiedrisko organizāciju dibināšanas un attīstības dinamika    18
III  REKLĀMAS NOZĪME SABIEDRISKO ORGANIZĀCIJU DARBĪBĀ    20
3.1.  Reklāmas nozīme sabiedrisko organizāciju darbībā un tās izpausmes veidi    20
3.2.  Reklāmai paredzētie līdzekļi    22
3.3.  Reklāma presē    24
3.4.  Reklāma televīzijā    26
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    28
Extract

Tēma – reklāmas nozīme sabiedrisko organizāciju darbībā man ir aktuāla, jo nesen esmu kļuvusi par jaunizveidotas sabiedriskās organizācijas, Latvijas - Spānijas asociācijas „Iberobaltika” dalībnieku, un man nācās sastapties ar tādu problēmu kā informācijas trūkums šajā jautājumā. Ņemot vērā, ka sabiedriskās organizācijas ir specifiskas juridiskās personas, uz tām nevar attiecināt visus tos faktorus, kādi ir attiecināmi uz komercorganizācijām. Tātad arī reklāmas nozīme un reklāmas veidi sabiedriskajās organizācijās atšķiras.
Savā darbā par pamatu esmu izmantojusi gan latviešu, gan arī citu tautību autoru darbus. Šo darbu analīzes gaitā nācās atskārst, ka dažādām tautām ir atšķirīgs skatījums uz to, kas ir reklāma. Acīmredzami, ka amerikāņu eksperti reklāmas jomā, kā arī reklāmas teorijā ir tālu mums priekšā.
Šis darbs ir iedalīts trijās daļās, pirmā no tām sniedz skaidrojumu par reklāmas būtību, nozīmi, lomu sabiedrībā šajā gadsimtā, kā arī skaidro tās mērķus un uzdevumus. Tiek skarti arī tādi jautājumi kā reklāmas ietekme uz konkurenci un reklāmas ētika.
Otrajā darba daļā esmu iepazīstinājusi ar sabiedrisko organizāciju specifiku, to attīstību Latvijā, kā arī uzsvērusi dažas nepilnības Latvijas Republikas likumos, kas regulē sabiedrisko organizāciju darbību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1111659
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register