Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660204
 
Evaluation:
Published: 16.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot studiju darbu autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. SIA “Saldus pārtikas kombināts” ir viens no senākajiem konfekšu “Gotiņa” ražotājiem, kas papildus ražo īrisus, šerbertus un konfekšu krēmus no dabīgām izejvielām, marmelādes no dabīgām sulām.
2. Uzņēmuma galvenie konkurenti ir SIA „Skrīveru saldumi” un SIA „Antaris”, taču SIA „Saldus pārtikas kombināts” piedāvā plašāko konfekšu „Gotiņa” sortimentu - 15 veidus.
3. „Gotiņa” ir klasificējama, kā patēriņa prece, ikdienas pieprasījuma prece, pamatprece.
4. Pašlaik konfekte ”Gotiņa” atrodas brieduma posmā un ir pozicionējama kā dabīgs, pēc senām receptēm, ar rokām veidots našķis, ar iespējām izvēlēties sev tīkamāko garšu un iepakojumu, par pieņemamu cenu.
5. SIA „Saldus pārtikas kombināts” savu produktu diferencē pielietojot produkta un sadales kanālu paņēmienus.
6. Konfekšu „Gotiņa” mērķa tirgus ir Latvijas iedzīvotāji, ekonomiski aktīvi vīrieši un sievietes vecumā no 40 līdz 60 gadiem, arī pensionāri, kas ir dabīgu, nacionālu produktu un senu vērtību cienītāji.
7. Galvenās uzņēmuma stiprās puses ir tās, ka SIA „Saldus pārtikas kombināts” ir viens no senākajiem konfekšu „Gotiņa” ražotājiem, tam ir plašs, kvalitatīvs konfekšu klāsts, kas tiek veidots un fasēts ar rokām.
8. Galvenās uzņēmuma vājās puses ir tās, ka SIA „Saldus pārtikas kombināts” ir mazpazīstams, ar nedaudzām mazumtirdzniecības vietām.
9. Galvenā iespēja ir jaunu tirgu apgūšana, jo SIA „Saldus pārtikas kombināts” varētu vēl vairāk paplašināt savu darbību starptautiski.
10. Lielākais drauds ir lielais aizvietotājproduktu skaits, arī no ārzemēm, kas ir daudz lētākas, nekā vietējā produkcija. Arī izejvielu sadārdzināšanās nopietni apdraud uzņēmumu.
11. Izanalizējot SIA „Saldus pārtikas kombināts” iekšējo un ārējo vidi var secināt, ka sabiedrība ir konkurētspējīga un sabiedrībai attīstoties, būtu iespējams samazināt ražošanas izmaksas un nopelnīt vairāk.
Pēc studiju darbu izstrādes autore izvirza šādus priekšlikumus:
1. Lai veicinātu savas produkcijas atpazīstamību, veltīt vairāk laika iespaidīgākas reklāmas izstrādei gan Latvijā kopumā, gan Saldū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register