Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662186
 
Evaluation:
Published: 11.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS, DARBĪBA, VĒSTURE    9
2.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    13
2.1.  Makrovides analīze    13
2.2.  Tiešās ietekmes vides ananlīze    25
2.2.1.  Mikrovides analīze    25
2.2.2.  Iekšējās tiešās vides analīze    30
3.  SVID ANALĪZE    33
4.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS    35
4.1.  Uzņēmuma attīstības stratēģijas    35
4.2.  Biznesa stratēģijas    37
4.3.  Funkcionālās stratēģijas (īstermiņa mērķi)    44
5.  ĪSTERMIŅA PLĀNS STRATĒĢIJAS REALIZĒŠANAI    45
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    51
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    53
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
SIA “Parex Brokeru Sistēma” ir novators, jo bija 1. dibinātais muitas brokeru uzņēmums Latvijā. Uzņēmums atrodas monopolistiskās konkurences situācijā, jo:
• tas ir spējis saglabāt tirgus līdera pozīcijas savā specializācijas nozarē Latvijā;
• pieprasījums pēc uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem ir augsts, stabils, ar tendenci uz augšupeju.
Uzņēmuma mērķtirgu veido: Latvijas biznesa tirgus vidēja lieluma un lielas kompānijas, kuras nodarbojas ar kravu importa, eskporta un tranzīta ekspedīciju un pārvadājumiem, retāk uzņēmuma klienti ir kravu īpašnieki vai saņēmēji.
Tas, kas uzņēmumu padara labāku un atšķirīgu no konkurentiem, un uz ko uzņēmumam vajadzētu likt uzsvaru, pasniedzot informāciju par sevi potenciālajiem klientiem, ir:
• uzkrātā pieredze;
• augstā pakalpojumu kvalitāte, ko nodrošina uzņēmuma viena no lielākajām pievienotām vērtībam: augsti kvalificēti un kompetenti darbinieki;
• diferencētā mārketinga politika, jeb individuāla pieeja katram klientam.
Pie uzņēmuma stiprajām pusēm jāpieskaita arī tā ģeogrāfiskā atrašanās vieta - deklarantu posteņi, kuri atrodas tieši robežkontroles zonās.
Par uzņēmuma vājajām vietām jāatzīst tas, ka tam nav savu noliktavu un sava loģistikas transporta, līdz ar to uzņēmums kā papildus pakalpojumus nevar piedāvāt kravu pārvadāšanu un uzglabāšanu.
Neskatoties uz to, ka uzņēmums veic darbību visos Latvijas-Baltkrievijas un Latvijas-Krievijas robežkontroles punktos, kā arī Rīgas Tirdzniecības ostā, tas savu darbību varētu paplašināt, sākot piedāvāt savus pakalpojumus pa dzelzceļu pārvadājamām kravām, kā arī paplašināt savu darbību, uzsākot strādāt Ventspils un Liepājas ostās.
Nākotnē ieteicams pavērot kravu apgrozījuma izmaiņas Starptautiskajā lidostā Rīga. Ja tas ievērojami palielināsies, tad ir jāpārskata iespējas uzsākt darbību arī lidostā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register