Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679659
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Preču zīme -ir simbols jeb zīme, kuru ražotājs izmanto, lai atšķirtu savu preci vai pakalpojumu no citām precēm un pakalpojumiem. Preču zīmes palīdz patērētājiem un citiem uzņēmumiem atpazīt preci vai pakalpojumu un asociēt to ar uzņēmuma kvalitāti un slavu. Kļūst skaidrs, ka patiesībā tas nav tik vienkārši. Izveidot labu preču zīmi ir liela māksla, un tā ir nopietni apsverama investīcija. Uz mirkli padomājiet, ar kādu simboliku jums asociējas sporta kurpes, hamburgeri, mobilie telefoni vai degviela – un jūs redzēsiet, kāds spēks ir preču zīmē. Galu galā, daudzos gadījumos tas ir tieši tas, kas izšķir pirkt vai nepirkt – daudz vairāk, nekā tehniski precīza informācija par preci vai pakalpojumu. Uzņēmuma īpašniekiem un vadītājiem ir svarīgi atcerēties, ka viņu preču zīmes ir uzņēmuma seja, kas ne tikai ļauj patērētājiem atšķirt preci no citām, bet arī dod signālus par piedāvātās preces kvalitāti. Apmierināts pircējs, visticamāk, arī nākamreiz izvēlēsies patīkamo preci, atpazīstot to pēc tās preču zīmes un sagaidot līdzīgu kvalitāti.
Preču zīmes var būt vārds vai vārdu savienojums, logo, krāsas, formas, skaņas vai dažādas šo elementu kombinācijas kas veido uzņēmuma atpazīstamību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register