Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205246
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ir tikai viens neapstrīdams biznesa mērķa formulējums – klienta veidošana. Tikai klients spēj apstiprināt biznesa vērtību, tikai klienta gatavība ar savu naudu maksāt par preci vai pakalpojumu pārvērš ekonomiskos resursus par vērtībām, bet lietas par precēm. Izšķiroša nozīme ir tam, ko klients vēlas iegādāties, kur viņš saskata pirkuma vērtību. Tieši tas parāda biznesa īsto vērtību, tas noteiks produktu un no tā būs atkarīgi biznesa panākumi nākotnē. Klients nepērk un neuzskata par vērtību pašu produktu; viņu vienmēr interesē produkta noderīgums, tas ir, kādas savas vajadzības viņš varēs apmierināt, ja to iegādāsies. Bet, kāda ir produkta patiesā vērtība pircēja skatījumā, tas vēl jānoskaidro.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register