Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,45 (15%)
Discounted price*:
2,54
Purchase
Add to Wish List
ID number:303410
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kas ir Coca-Cola?

Bezalkoholisks dzēriens;
Piedeva kokteiļiem;
Kaut kas neveselīgs;
Garšīgs;
Bērnu sapņu postītājs par rūķiem..?

Ir ļoti daudz dažādu versiju par to, kas tad ir šis “maģiskais” dzēriens, par ko liecina nelielais pētījums internetā, gan pozitīvs, gan negatīvs.
Viens nu ir skaidrs, tas ir tik populārs, ka uz pasaules diez vai ir kāds, kas nebūtu dzirdējis šo nosaukumu.
Par to liecina kāda raksta autora citāts:

“Ierakstā "Laura" dzirdamās melodijas atsauc atmiņā nostalģiskas ainas no 70/80. gadu mijas, kad pa Rīgas ielām vēl kursēja vecie tramvaji, trolejbusi un autobusi, cilvēki vēl nezināja, kas ir "Coca Cola", tā vietā viņi drūzmējās pie lielajām, dzeltanajām kvasa mucām.”
Produkta dizains ir līdzīgs visās valstīs un visos laikos, atšķiras vienīgi ar niansēm. Tādējādi ir viegli atpazīt produktu, neatkarīgi no atrašanās vietas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,54 €
Work pack Nr. 1137795
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/303410

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register