Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683034
 
Evaluation:
Published: 01.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāmas teorētiskais raksturojums un drukātās reklāmas īpatnības   
1.1.  Reklāmas jēdziens un būtība   
1.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi   
1.2.1.  Drukātā reklāma, tās būtība, veidi un iespējas   
1.2.2.  Krāsu izmantošana drukātajā reklāmā   
Extract

1.2.3. Logotipu izmantošana drukātajā reklāmā
Logo uzrunā tos, kas to redz, tāpēc tam ir jāpiemīt noteiktai jēgai, tas nevar pastāvēt bez sava rakstura, jo tādā gadījumā tas būs tikai grafisks objekts bez jebkādas piesaistes.
Logo galvenie uzdevumi ir:
• identificē produktu, pakalpojumu vai organizāciju;
• padara to atšķirīgu no pārējiem; sniedz vēstījumu par produkta izcelsmi;
• piešķir objektam vērtību un kvalitāti;
• iespējams, palielina objekta cenu;
• ir svarīgs un likumīgs uzņēmuma īpašums.
Zīmola augstākā attīstības pakāpe un mērķis ir kļūt par emocionāli nozīmīgu dzīves sastāvdaļu pēc iespējas lielākai tirgus daļai, ierakstīt neizdzēšamas pēdas indivīdu atmiņā, kļūstot par svarīgu personības izpausmes līdzekli.
Logotips tiek izmantots firmas produkcijas noformējumā, reklāmā, apzīmējumos, kurus kompānija izmanto firmas veidlapās, reklāmas materiālos, uz aploksnēm, produktu iesaiņojumā. Logotips – tas ir uzņēmuma tirgus virzīšanas, konkurences, pircēju uzmanības piesaistīšanas instruments, paņēmienu kopums, kas uzlabo atpazīstamību un uztveri, pircēju, partneru un neatkarīgo, ne tikai uzņēmuma preču, bet arī visas tās darbības vērotāju vidū, kas savukārt ļauj identificēt kompāniju konkurentu starpā (Brauns, 2007., 20. – 23.lpp.).
Zīmols nesastāv tikai no logotipa. Zīmola identitāti veido gan logotipa krāsas, formas, sauklis, gan arī runas veids uzņēmuma reklāmā, produktu iepakojums, pat darbinieku apģērbs un telpu interjers vai intonācija kā tiek uzrunāti klienti.
Grafiskā izpildījuma tendences viennozīmīgi nosaka mērķauditorija, kurai produkts ir domāts. Tāpēc, veidojot produkta noformējumu, sekojam arī aktuāliem pētījumiem (Šulcs, 2010).
Tāpēc, ņemot vērā iepriekš minēto, lai drukātā reklāma būtu efektīva, tās saturs paliktu atmiņā auditorijai, rūpīgi jāizvēlas gan tas, reklāma tiks publicēta, gan krāsas, kādas tajā tiks izmantotas, gan citi vizuālie elementi, bet īpaši – uzņēmuma logo.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1329272
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register