Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:720851
 
Evaluation:
Published: 19.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    5
1.1.  Īss uzņēmuma apraksts    6
1.1.1.  „Latvia Tours” vēsture    6
1.1.2.  „Latvia Tours” piedāvāti produkti    6
1.1.3.  „Latvia Tours” vērtības    7
1.1.4.  „Latvia Tours” struktūra    8
1.2.  Makrovides analīze    8
1.3.  SVID analīze    8
2.  Uzņēmuma ārēja analīze    10
2.1.  Mikrovīdes definīcija    10
2.2.  Pircēji un klienti    10
2.3.  Starpnieki    10
2.4.  Konkurences būtība un veidi    10
3.  Uzņēmuma iekšēja analīze    11
3.1.  Tirgus segmentēšana, mērķtirgus noteikšana    11
3.2.  Mārketinga mix    12
3.3.  Produkts    14
3.4.  Cena    14
3.5.  Sadale    16
3.6.  Virzīšana tirgū    17
3.7.  Reklāma    18
4.  Misija, vīzija, stratēģija    20
5.  Plāns stratēģijas realizēšanai    21
6.  Nobeigums    23
7.  Izmantota literatūra    24
Extract

Kursa darba mērķis ir uzrakstīt tirgzinības plānu, pēc iespējas maksimāli apkopot informāciju par tūrisma industrijas attīstību Latvijā. Atklāt tūrisma aģentūras „Latvia Tours” mārketinga stratēģiju, cenu politiku, pārdošanas taktiku, reklāmas plānošanu, visu to, kas palīdzēs firmai sasniegt pēc iespējas augstāku pārdošanas apjomu un aizņemt vai nostiprināt atbilstošu vietu tirgū. Mūsu pētīšanas objekts ir tūrisma firma „Latvia Tours”

Lai realizētu šī kursa darba mērķi ir nepieciešami izpildīt sekojošus uzdevumus:

1) aprakstīt doto preci vai pakalpojumu;
2) analizēt tirgu;
3) izpētīt makro- un mikrovidi;
4) uzzīmēt SVID tabulu;
5) analizēt konkurences situāciju;
6) segmentēt tirgu;
7) sadalīt to;
8) izvirzīt mārketinga mērķtirgu;
9) izvēlēties pareizo mārketinga stratēģiju;
10) parādīt, kā strādā mārketinga mix;

Tūrisma mārketinga specifika ietver sevī dažus aspektus, kas ir raksturīgi tikai tūrisma industrijas attīstībai. Pirmkārt, preces īpatnības tūrisma produktam ir netaustamība, saikne starp ražotāju un patērētāju, kvalitātes izmaiņas, nespēja glābties, pieprasījuma elastīgums, nespēja izveidot uzkrājumus u.c. Otrkārt, īpatnējā tirgus struktūra, kura ir sastādīta no divām daļām – tūrisma operatori un tūrisma aģenti. Treškārt, daudzu uzņēmumu iekļūšana klientu apkalpošanas sfērā: viesnīcas un restorāni, transporta infrastruktūra, izklaidēšanas infrastruktūra, reklāmas aģentūras u.c.

Kursa darba aktualitāte ir acīmredzama, jo, kaut arī Latvijā ir ļoti plašs skaits dažāda veida tūrisma firmu, šī industrija nav īpaši attīstīta tautsaimniecības nozare. Bez tam to apgrūtina sekojošie faktori:

valsts un pašvaldību, kā arī valsts uzņēmējdarbības attīstībai finansējuma nepietiekamība;
nepietiekams tūrisma mārketings vietējā un starptautiskajā tirgū, kā arī mārketinga koordinācijas trūkums Baltijas valstīs;
vāji attīstīta vai nekvalitatīva tūrisma infrastruktūra;
nepietiekams tūrisma industrijas darbinieku izglītības un prasmju līmenis;
Latvijas iedzīvotāju zema maksātspēja.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register