Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798713
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Mārketinga darbības virzienu noteikšana preces virzīšanas organizācijai    5
1.1.  Reklāmas loma un būtība tirdzniecības firmas preču virzīšanas sistēmā    5
1.1.1.  Preces virzīšanas sistēmas jēdziens    5
1.1.2.  Reklāmas būtība un to veidi    6
1.1.3.  Prasības reklāmai    9
1.1.4.  Reklāmas kampaņas organizācijas noteikumi    10
1.2.  PR pasākumi    12
1.2.1.  PR jēdziens un veidi    12
1.2.2.  Metodes darba procesā ar PR objektiem    14
1.3.  Noieta stimulēšana    15
1.3.1.  Noieta stimulēšanas jēdziens    15
1.3.2.  Noieta stimulēšanas metodes    16
1.4.  Tiešās pārdošanas organizācija    19
1.4.1.  Tiešās pārdošanas būtība un loma    19
1.4.2.  Tiešās pārdošanas procesa organizācijas etapi    20
1.5.  Preces virzīšanas sistēmas efektivitātes izpētīšanas iespējas    22
1.5.1.  Preces virzīšanas sistēmas efektivitātes jēdziens    22
1.5.2.  Ekonomiskā efektivitāte    23
1.5.3.  Psiholoģiskā efektivitāte    26
2.  Firmas “XXX” pozīciju noteikšana Latvijas tirgū    28
2.1.  Firmas „XXX” 15 gadu dzīves periodā galvenie darbības radītāji    28
2.2.  Patērētāju un konkurentu analīze    31
2.2.1.  Patērētāju izpēte    31
2.2.2.  Konkurentu izpēte    33
2.3.  SVID analīze    36
3.  Piedāvājumi preces virzīšanas sistēmas uzlabošanai firmai „XXX”    38
3.1.  Iepriekšējās „XXX” preces virzīšanas sistēmas darbības analīze    38
3.2.  Preces virzīšanas sistēmas projekta kampaņas izveidošana    40
3.3.  Piedāvājumu ekonomiskā efekta analīze un atmaksāšanās prognoze    46
  NOBEIGUMS    49
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    51
Extract

1.Mārketinga darbības virzienu noteikšana preces virzīšanas organizācijai
1.1.Reklāmas loma un būtība tirdzniecības firmas preču virzīšanas sistēmā
Nevienam nav noslēpums, ka pēdējo 50 gadu laikā, vienlaicīgi ar mārketinga lomas pieaugšanu, paaugstinājās arī tirdzniecības uzņēmumu, ka arī preces virzīšanas organizācijas loma darbā ar patērētāju. Preču realizācijas stimulēšana ir tikai viena no daudzām mārketinga procesu sastāvdaļām, kas tiek realizēta jebkurā firmā vai uzņēmumā, kas nodarbojas ar mārketingu. Mārketinga process ir daļu un darbību sakārtots kopums, kas saistīts ar ideju meklēšanu un atlasi, jaunu vajadzību un to realizēšanu pakalpojumā vai precē, un preces izstrāde un realizācija attiecīgajā tirgū. [13]
Mārketinga process sastāv no 4 komponentēm:
1.Firmas tirgus iespēju analīze
2.Mērķauditorijas atlase
3.Mārketinga kompleksa izstrāde
4.Mārketinga īstenošana dzīvē. [2, 10]
Dotajā darbā tiks apskatīta viena svarīga sastāvdaļa no procesu komponentēm – mārketinga kompleksa izstrāde (vai Marketing mix), jo tā ir tieši saistīta ar mārketinga darbību praktiski visās jomās.
1.1.1.Preces virzīšanas sistēmas jēdziens
Mārketinga kompleksā tiek izmantoti līdzekļi, ar ko palīdzību firma, saņem atbildes reakciju no tirgus. Mārketinga kompleksa izstrāde dalās 4 daļās:
- Prece
- Cena
- Preces virzīšana
- Preces iedalījums
Dotajā darbā apskatīsim punktu „Preces virzīšana” tirdzniecības firmas kontekstā. Ir svarīgi atzīmēt, ka eksistē liels daudzums preces virzīšanas funkciju:
- Popularitāte, zemas cenas un inovācijas izskata izveidošana,
- Preces parametru informācija,
- Preces (pakalpojumu) popularitātes saglabāšana,
- Preces izmantošanas daudzveidība,
- Patērētāju pārliecināšana izmantot dārgākas preces,
- Atbildes uz patērētāju jautājumiem,
- Labvēlīga informācija par kompāniju. [6, 34]
Preces virzīšanas sistēmas vadīšanai ir pietiekami daudz daudzveidīgu līdzekļu, lai sasniegtu mērķi – reklāma, sabiedriskās saskares, noieta stimulēšana, reklāma pārdošanās vietās, tiešā pārdošana, izklaidējoši un sportiski pasākumi. Tālāk tiks aprakstīti daži no augstāk minētajiem. Nepieciešami atzīmēt, ka nākamas diplomdarba daļās viņi būs apskatīti un analizēti dziļāk.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −28,40 €
Work pack Nr. 1123216
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register