Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345530
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Stratēģiskās plānošanas un tirgzinības stratēģijas jēdziens un būtība    8
1.1.  Tirgzinības stratēģijas un stratēģiskās plānošanas saistība    8
1.2.  Vides analīze    12
1.3.  Tirgzinības stratēģijas īstenošana    15
1.4.  Tirgzinības stratēģijas nozīme un izstrādāšanas posmi    17
2.  Vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO darbības analīze    20
2.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    20
2.2.  Uzņēmuma vides analīze    21
3.  Vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO tirgzinības stratēģijas pilnveidošana    27
3.1.  Tirgzinības stratēģijas pilnveidošanas pamatojums    27
3.2.  Tirgzinības stratēģijas pilnveidošanas virzieni    34
3.3.  Tirgzinības stratēģijas novērtēšanas finansu rādītāji    38
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Bibliogrāfiskais saraksts    43
Extract

Mūsdienu tirgos pircēju prasmes un profesionālisms nepārtraukti pilnveidojas.Tāpēc tirgotājiem draud briesmas – atpalicība, kas padara tirgotāju
darbu ievērojami sarežģītāku.
Vienīgais veids ka pieņemt šo izaicinājumu, ir radikāli pārvērst pircēju un uzņēmuma attiecību veidošanu uzņēmumā:
Izpētīt tirgu tik rūpīgi, lai to saprastu tik pat labi, ja ne vēl labāk, kā pircēji.
Pārzināt sarežģīto pirkšanas norisi, pircēju vēlmes un spēku.
Definēt skaidru tirgzinības stratēģiju, kas balstīta uz tirgus izpēti, klientu iegūšanu un saglabāšanu.
Izveidot shēmu, kas ļaus efektīgi kontrolēt uzņēmuma attiecības ar klientiem.
Arvien lielāka daļa Latvijas uzņēmēju pievēršas tirgzinības instrumentu izmantošanai lai uzlabotu savus darbības rādītājus, piesaistītu jaunus klientus, paplašinātu tirgu, tā veicinot uzņēmuma uzplaukumu. Tomēr Latvijā tirgzinības instrumentu pielietošanā joprojām ir daudz neizmantotu iespēju un arī daudz nepareizi pielietotas funkcijas.
Izplatītākais mazo uzņēmumu darbības veids ir tirdzniecība. Vērtējot tautsaimniecības nozares Latvijā, lielākais mazo uzņēmumu īpatsvars ir vairumtirdzniecībā – 93%, kas norāda uz šīs nozares ciešu saistību ar mazo uzņēmumu īpatnībām. Notiekot straujām izmainām apkārtējā vidē, šajā nozarē arvien pieaug konkurence, kas noved pie nepieciešamības pilnveidot tirgzinības stratēģiju.
Darba aktualitāte ir nepieciešamība veikt pēc iespējas efektīvāku uzņēmuma tirgzinības stratēģijas plānošanu un pilnveidošanu lai veicinātu tā izaugsmi.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sniegt ierosinājumus par vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO darbības efektivitātes uzlabošanu un tirgzinības stratēģijas pilnveidošanu.
Kvalifikācijas darba mērķa sasniegšanai ir risināti šādi uzdevumi:
1.Teorētiski apskatīti stratēģiskās plānošanas un tirgzinības stratēģijas jēdziens un būtība.Pamatota tirgzinības stratēģijas un stratēģiskās plānošanas saistība,noteikti uzņēmuma mērķi, misija un vīzija un izdarīta uzņēmumu darbības vides analīze. Analizētas iespējas un draudi, kādi varētu ietekmēt uzņēmumu darbību.
2.Novērtēta mazā uzņēmuma SIA AQUA PRO vietu sporta preču vairumtirdzniecībā. Ir izskatītas iespējas un draudi, kas sagaida uzņēmumu SIA AQUA PRO, izanalizētas uzņēmuma ārējās un iekšējās vides un darbības efektivitāte. Noteiktas problēmas, kas būtu jācenšas risināt un arī uzņēmuma iespējas, kuras vajadzētu pilnveidot turpmāk.
3.Izstrādāti uzņēmuma tirgzinības stratēģijas pilnveidošanas virzieni. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register