Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798769
 
Evaluation:
Published: 03.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma teorētiskie aspekti    4
1.1.  Tūrisma definīcijas un vēsture    4
1.2.  Tūrisma mārketings    6
2.  Zīmola vadīšana un pozicionēšana    8
2.1.  Zīmola izstrādes stratēģija    8
2.2.  Zīmola vadīšana    11
2.2.1.  Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas principi    12
2.2.2.  Termins zīmols    13
2.2.3.  Zīmola nosaukums    14
2.2.4.  Piešķirt produktam zīmolu vai nē    16
2.2.5.  Pozicionēšanas vadīšana    17
2.2.6.  Reklāma    18
2.3.  Zīmola vadīšanas un pozicionēšanas tipiskākās kļūdas pasaulē un Latvijā    19
2.4.  Iespējamie zīmola vadīšanas un pozicionēšanas pretkļūdu pasākumi    22
3.  Live Riga zīmola izpēte ar intervijas palīdzību    24
4.  Aptauja par Live Riga zīmolu Latvijas iedzīvotājiem    26
5.  Zīmols Live Riga    30
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    36
  Pielikumi    39
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pamatojoties uz kursa darbā veiktajām analīzēm un pētījumiem izveidojām:
Secinājumus:
1. Live Rīga ir zīmols, kas nodrošina platformu visām aktivitātēm, lai parādītu Rīgu kā: ceļojumu un tūrisma galamērķi, tirdzniecības un biznesa centru, vietu mākslas un kultūras dzīvei, izglītības un zinātnes centru. Live Riga ir domāts gan tūristiem, gan rīdziniekiem.
2. Live Riga zīmols ir izplatīts pa visu pasauli, bet galvenokārt reklāmas kampaņas šogad tiek tendētas uz 7 valstīm: Vāciju, Krieviju, Somiju, Zviedriju, Norvēģiju, Lietuvu, Igauniju.
3. Live Riga galvenokārt tiek reklamēts ar interneta starpniecību, ar vides reklāmām.
4. Live Riga zīmolam ir ļoti plaša partneru programma, kas ietver uzņēmējus un citas institūcijas.
5. Live Riga zīmols ir vienīgais, kas ietver informāciju savos informācijas centros par visu Latviju.
6. Live Riga ir augošs zīmols, kam ir lielas perspektīvas nākotnē, gan vietējā, gan starptautiskā mērogā.
7. www.liveriga.com mājaslapa ir apjomīgākais informācijas avots par Rīgas tūrisma piedāvājumu. Ir pieejamas vairāk kā 3000 informatīvas vienības 4. Valodās.
8. Zīmola vadīšana un pozicionēšana ir maz pētīta gan Latvijā, gan pasaulē.

Priekšlikumus:
1. Live Riga zīmola īpašniekiem ir jāpievērš lielāka uzmanība sava zīmola nozīmei un attīstībai, kā arī tā vadīšanai, izmantojot pieredzējušu mārketinga speciālistu palīdzību.
2. Live Riga Mārketinga speciālistiem visu laiku ir jāpapildina savas zināšanas par zīmola vadīšanu un pozicionēšanu, jo mārketings visu laiku attīstās.
3.Live Riga Ir jāmācās no pasaules vērtīgāko zīmolu pieredzes, lai varētu tiem līdzināties.
4. Live Riga r jāmācās no citu kļūdām un problēmām, lai nepieļautu savas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1324142
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register