Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:828755
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 57 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā    8
1.1.  Reklāma un tās specifika    8
1.1.1.  Reklāmas būtība    8
1.1.2.  Reklāmas kanāli    10
1.1.3.  Drukātā reklāma    15
1.1.4.  Reklāmas veidi    18
1.1.5.  Imidžreklāmas raksturojums    22
1.2.  Zīmola atpazīstamības veicināšana    24
1.2.1.  Atpazīstamības veicināšanas būtība    24
1.2.2.  Zīmola atpazīstamības veicināšanas veidi    26
1.2.3.  Zīmola atpazīstamības veicināšana ar reklāmas palīdzību    27
1.3.  Reklāmas dizains un tā elementi    30
1.3.1.  Reklāmas dizaina būtība    30
1.3.2.  Krāsu izmantošana un nozīmes    31
1.3.3.  Teksta izmantošana reklāmā    36
1.4.  Jaunuzņēmums un tā specifika    38
1.5.  SIA „Washbox” raksturojums    40
2.  Pētījums par reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā    43
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    43
2.2.  Pētījuma objekta un norises apraksts    44
2.3.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija    45
2.4.  Kontentanalīzes iegūto datu analīze un interpretācija    60
2.5.  Pētījuma datu interpretācija    70
  Secinājumi    75
  Priekšlikumi    77
3.  Reklāma atpazīstamības veicināšanai jaunuzņēmumam SIA „Washbox”    79
3.1.  Projekta idejas izklāsts    79
3.2.  Projekta pamatojums un mērķis    80
3.3.  Projekta mērķauditorija    81
3.4.  Komunikācijas kanālu izvēle    82
3.5.  Radošās idejas konceptuālā izstrāde    83
3.6.  Projekta realizācijas gaitas apraksts    84
3.7.  Projekta ekonomiskie aprēķini    85
3.8.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    87
  Izmantotās literatūras saraksts    89
  PIELIKUMS    94
  GALVOJUMS    112
  NOVĒRTĒJUMS    113
Extract

Secinājumi
Pēc darba izveidošanas autore ir nonākusi pie vairākiem secinājumiem:
1. Pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka lielākā daļā reklāmas informācijas tiek nodotas vizuāli un balstītas uz uztveri un redzi, jāatceras, ka katrs cilvēks uz to reaģē, uztver, interpretē un atceras citādi.
2. Neskatoties uz to, ka reklāma ir tikai viens no mārketinga elementiem, ar kuru palīdzību var veidot uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka tas ir viens no visbiežāk izmantotajiem paņēmieniem, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību.
3. Salīdzinot drukāto reklāmu ar digitālo reklāmu no teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka cilvēka smadzenes drukātājās reklāmās sniegto informāciju spēj uztvert un apstrādāt daudz veiksmīgāk, kā arī emocionālā sasaiste ir daudz spēcīgāka.
4. Autore analizējot teorētiskos materiālos secina, ka vairākumā gadījumu reklāmas fokusējas uz produkta vai pakalpojuma pārdošanu, taču imidžreklāmas ir domātas, lai veidotu uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, tāpēc tām ir jābūt pārdomātām, lai tās ir grūti aizmirst.
5. Potenciālie klienti uzskata, ka ir būtiski reklamēt ne tikai uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus un produktus, bet arī pašu uzņēmumu un tā tēlu.
6. Respondenti uzskata, ka uzņēmuma atpazīstamību visveiksmīgāk veicina uzņēmuma sniegto pakalpojumu un produktu labā kvalitāte un reklāma.
7. Vairākums respondentu uzskata, ka imidžreklāmā, lai viņi to atcerētos un pamanītu ir jāizmanto humors vai atjautīgs, īss teksts.
8. No aptaujā iegūtajām atbildēm, respondenti uzskata, ka billboards reklāmām ir jābūt ar skaistiem attēliem vai fotogrāfijām, spilgtās vai kontrastējošās krāsās un ar atjautīgu, īsu tekstu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −25,98 €
Work pack Nr. 1370063
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register