Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:893304
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  REZUMĒJUMS    2
  SATURS    4
  IEVADS    5
1.  LITERATŪRAS PĀRSKATS    7
1.1.  Līdzīgie pētījumi    7
1.2.  Identitātes, tēla un reputācijas saistība    8
1.3.  Organizācijas tēls    9
1.4.  Organizācijas identitāte    11
1.4.1.  Korporatīvā vizuālā identitāte    12
1.4.1.1.  Korporatīvais vārds (nosaukums)    13
1.4.1.2.  Simbols vai/un logo    13
1.4.1.3.  Krāsas    14
1.4.1.4.  Devīze/sauklis    15
1.5.  Augstākās izglītības iestāžu mārketings    16
1.6.  Cilvēka uztvere    18
2.  METODE    19
3.  REZULTĀTI    21
3.1.  Intervijas    21
3.2.  Anketas    22
3.2.1.  Anketu skaits    22
3.2.2.  Augstkolu devīzes    22
3.2.3.  Augstskolu krāsas    23
3.2.4.  Logo raisītās emocijas    24
3.2.5.  Studentu minētās vizuālās identitātes elementu asociācijas ar augstskolu    25
4.  DISKUSIJA    26
4.1.  Rēzeknes Augstskola    26
4.2.  Vidzemes Augstskola    28
4.3.  Ventspils Augstskola    29
4.4.  Augstskolu salīdzinājums    31
5.  SECINĀJUMI    33
  REKOMENDĀCIJAS    34
  NOBEIGUMS    36
  LITERATŪRA    37
  PIELIKUMI    39
Extract

Rēzeknes augstskolai jāpievērš uzmanība vizuālās identitātes elementu vienotībai!
Augstskolai vajadzētu padomāt par to kā saistīt augstskolas logo ar tās krāsām. To būtu grūti veikt, ja katrai fakultātei ir sava krāsa, jo ir grūti iekļaut četras tik dažādas krāsas vienā simbolā. Tādēļ ir vērts padomāt par vēl citu elementu izstrādi katrai fakultātei, kurus būtu iespējams apvienot, veidojot visas augstskolas vizuālās identitātes elementus.
Tā, piemēram, varētu būt katrai fakultātei sava devīze, un savienojot tās vārdus, veidotos visas augstskolas devīze. Vai vēl labāk izveidot katrai augstskolai savu logo, kuros katrā būtu kāds elements no visas augstskolas logo. Domājot par piederību reģionam, arī Rēzeknes augstskolai vajadzētu uzklausīt studentu viedokli, kuru diezgan skaidri iezīmēja veiktais pētījums. Latgaliskais sauklis ir tas, kas varētu piesaistīt studentus augstskolai, bet augstskolu reģionam.

NOBEIGUMS
Pētījuma veikšanas laikā ir noskaidroti trīs Latvijas reģionālo augstskolu – Rēzeknes,
Vidzemes un Ventspils – vizuālo identitāti veidojošie elementi, ziņojumi, ko tiem būtu
jākomunicē kā arī, kas tiek saņemti. Noskaidrots katras augstskolas tēls tās pirmo kursu studentu apziņā, kā arī identificētas problēmas, kas saistās ar minētajiem jautājumiem. Izdarot
secinājumus kļūst skaidrs, ka visu trīs augstskolu gadījumi ir dažādi, runājot par to vizuālajām identitātēm.
Par lielāko pētījuma ieguvumu var uzskatīt dažādo problēmu, kas saistītas ar
augstskolu vizuālajām identitātēm, atšķirībām to raidītajos un saņemtajos ziņojumos, kā arī to misiju, vērtību un sūtīto ziņojumu atšķirībās. Tādējādi rezultāti ļāva arī darba ietvaros izstrādāt
rekomendācijas katras augstskolu vizuālās identitātes uzlabošanai. Gan pētījuma rezultāti, gan izstrādātās rekomendācijas varētu būt interesantas pētīto augstskolu vadībai, kā arī citām augstskolām kā pieredzes un piemēra attēlojums vizuālās identitātes jautājumos. Tas piešķir
pētījumam lietišķu nozīmību.
Pētījums ļauj identificēt problēmas tālākiem pētījumiem. Līdzīga veida pētījumus var veikt, aplūkojot arī tikai vienas augstskolas kontekstu, kas ļautu pilnīgāk izpētīt tās vizuālās identitātes ietekmi uz studentiem un to kā tie jūtas augstskolā. Līdzīgu pētījumu būtu lietderīgi
veikt arī potenciālo studentu auditorijā. Lai gan potenciālo studentu auditorija ir jau daudz pētīta, būtu svarīgi arī veikt pētījumu minētajā auditorijā, kas būtu saistīti tieši ar vizuālās identitātes tematiku. Balstoties veiktajā pētījumā būtu lietderīgi veikt atkārtotu pētījumu tad, ja
tiek ņemti vērā izstrādātie ieteikumi. To efektivitāti varētu mērīt veicot pētījumu laikā, kad tagadējie pirmā kursa studenti būs jau pēdējā studiju kursā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1327400
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register