Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:952960
 
Evaluation:
Published: 05.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analītiskais apskats    6
1.1.  Zīmolvedības principi    6
1.2.  Vietas zīmolvedība    7
2.  Pētījuma rezultāti    10
2.1.  Limbažu pilsēta un tās apkārtne    10
2.2.  Limbažu pilsētas attīstības stratēģija 2013.-2030.gadam, analīze    12
2.3.  Limbažu pilsētas zīmola analīze, pēc aptaujas rezultātiem    13
2.4.  Limbažu zīmola analīze, pēc intervijas    20
2.5.  Limbažu pilsētas analīze pēc A. Brenča pilsētas četrstūra modeļa    21
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    25
  Pielikumi    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā studiju darba autore ir izstrādājusi šādus secinājumus:
1. Limbažu pilsēta ir bagāta ar savu vēsturi, kultūras mantojumu un iedzīvotāju pieredzi, tādēļ tā ir unikāla un atšķirīga.
2. Jaunais Limbažu zīmola tēls ir labi iesakņojies pašā pilsētā un to novados, bet vēl ir jāstrādā pie popularizēšanas Latvijas mērogā.
3. Pēc aptaujas rezultātiem var secināt, ka ir vajadzīga dzīves kvalitātes uzlabošana, jo īpaši ceļu segums.
4. Apskatot un analizējot Limbažu ilgtspējīgas attīstības stratēģiju, autore secina, ka pašvaldība domā par vietējo sabiedrību, pakalpojuma pieejamību un to kā uzlabot dzīves kvalitāti.
5. Limbaži ir laba vieta, kur dzīvot ģimenēm ar bērniem, jo pilsētā ir viss nepieciešamais.
6. Uzņēmums “Limbažu piens” ir atpazīstamākais no pilsētas objektiem.
7. Pēc anketēšanas un padziļinātās intervijas rezultātiem var secināt, ka pilsēta ir iecienīts un labs tūristu galamērķis, kas spēj piedāvāt plašas iespējas.
8. Limbažu iedzīvotāji nav gatavi veidot savu biznesu pilsētā, jo uzskata, ka tas ne būtu ienesīgi.
9. Sociālajos medijos Limbažu vārds nav īpaši populārs. Tam ir vajadzīgi samērā lieli finansiālie līdzekļi, kuru pašvaldībai nav.
10. Veicot Limbažu pilsētas zīmola novērtējumu pēc A. Brenča pilsētu četrstūra metodes, var secināt, ka pilsētā trūkst darba vietu, kas ir iemesls kādēļ jaunieši pamet pilsētu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register