Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:962748
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

NOBEIGUMS
Autora izvirzītie darba mērķi-
1. Izpētīt, ko mūsdienu Latvijas sabiedrības patērētāji sagaida no kosmētikas iepakojuma.
2. Izpētīt un novērtēt, kāda veida iepakojums atbilst visvairāk patērētāju prasībām.
Apkopojot rezultātus autors secināja, ka no 100 aptaujātajiem respondentiem 36 % atbildēja, ka no tiem vissvarīgākā iepakojuma funkcija ir nodrošināt ērtu produkta lietošanu. Otrs svarīgākais aspekts, kas ir 20 % ko patērētāji vēlas no produkta ir tas, lai informācija uz iepakojuma būtu pārskatāma. Trešais svarīgākais, pēc aptaujas, 19 % ir tas, lai produkta iepakojums labi izskatās.
Veicot aptauju ar vizuālajiem materiāliem vairākums respondentu atbildēja, ja produkts ir sejas mazgājamais līdzeklis, tad 40 % respondentu izvēlēsies iepakojumu ar dozatoru, mazākums 39% izvēlējās tūbiņas iepakojumu.
Nākamajā vizuālajā materiāla respondentiem tika vaicāts, kuru no sejas krēmiem izvēlēsies, ja viens ir pildīts stikla burciņā, bet otrs tūbiņa. Vairākums respondentu 58 % izvēlējās krēmu, kurš ir pildīts stikla bundžiņā. Mazākums 38 % atbildēja, ka izvēlētos krēmu, kurš ir pildīts tūbiņā.

SECINĀJUMI
Autors pēc vairāku jautājumu veikšanas secina, ka galvenā iepakojuma funkcija pēc patērētāju domām ir tas, lai iepakojums nodrošina ērtu produkta lietošanu, kā arī, lai uz produkta iepakojuma būtu pārskatāma informācija par produktu. Pēc aptaujas veikšanas autors secina, ka patērētāju vēlme ir, lai produkta iepakojums nodrošinātu maksimālu iespēju izlietot visu produktu, kas atbilst vienai no produktu iepakojuma pamatfunkcijā.
Veicot teorijas un anketu analīzi autors secina, ka galvenokārt patērētāju to, ko patērētāji sagaida no produkta iepakojumam atbilst teorijai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1320084
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register