Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973242
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  PRECE UN PREČU SORTIMENTA JĒDZIENS    6
1.1.  Produkta jēdziens un klasifikācija    6
1.1.1.  Zīmols un preču zīme    7
1.1.2.  Produkta dzīves cikls    9
1.1.3.  Produkta kvalitāte un iesaiņojums    10
1.2.  Produktu sortiments    12
2.  SIA LĀČI SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    16
3.  SIA LĀČI SORTIMENTA IZPĒTE    19
3.1.  SIA Lāči preču sortimenta raksturojums    19
3.2.  Aptaujas rezultātu apkopojums    20
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikumi    30
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Produkts ir būtiskākais un galvenais organizācijas mārketinga mix elements. Produkts arī ir galvenais instruments, lai apmierinātu patērētāju vēlmes un vajadzības. Vajadzības, vēlmes, un pieprasījums, tirgotājam ir jāmēģina saprast, mērķa tirgus vajadzības, vēlmes un prasības.
2. SIA Lāči vienlīdz svarīgus uzskata produkta līmeņos pieminētās kategorijas. Piemēram rūpīgi strādā pie tā, lai produkti būtu kvalitatīvi, ar labu dizainu, parocīgu iepakojumu un atpazīstamu stabilu un uzticamu zīmolu.
3. Analizējot SIA Lāči piedāvāto produktu sortimenta daudzveidību un iegūto informāciju var secināt, ka liela daļa no SIA Lāči esošās produkcijas ir brieduma stadijā, pārdošanas apjomi ir vienmērīgā līmeni. Bet jaunie produkti ir augšanas stadijā, jo nesen papildinājuši sortimentu klāstu.
4. Patēriņa preču sortimentu var iedalīt grupās, apakšgrupās un veidos. SIA Lāči sortiments ir iedalāms grupās un apakšgrupās. Piemēram, grupa maize, apakšgrupa – rupjmaize, baltmaize.
5. Sortimentu tradicionāli definē kā produktu skaitu, ko piedāvā viena produktu kategorija . Produkta sortiments ir to preču vai pakalpojumu kolekcija, ko uzņēmums sniedz patērētājiem. SIA Lāči saviem patērētājiem piedāvā plašu produktu sortimentu.
6. SIA Lāči kā veiksmes pamatu definē augstas kvalitātes garšu ar drošām izejvielām, tas ir dabīgs un augstvērtīgs produkts, kas gatavots piekopjot meistaru tradīcijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register