Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:116171
 
Evaluation:
Published: 19.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings,tā būtība    4
1.1.  Mārketinga teorija    4
1.2.  Mārketinga uzdevumi    6
1.3.  Mārketinga veidi    6
1.4.  Reklāmas galvenie uzdevumi    9
2.  Interneta mārketings    11
2.1.  Interneta tirgus raksturojums    12
2.2.  E-vides attīstību raksturojošie rādītāji    13
2.3.  Elektroniskā mārketinga stratēģija    13
2.4.  Interneta mārketinga veidi    15
2.5.  Maksa par klikšķi    16
2.5.  Partnermārketings    17
2.6.  Sociālais mārketings    17
2.7.  Mājas lapas optimizācija    18
2.8.  Interneta mārketinga attīstība Latvijā    18
2.9.  Sociālo mēdiju efektīva izmantošana    20
2.10.  Kas jāņem vērā, veicot mārketingu sociālajos tīklos?    21
2.11.  E-vides attīstību raksturojošie rādītāji    22
2.12.  E-komercijas drošības faktori    22
3.  Pētnieciskā daļa    23
4.  Secinājumi    27
Extract

Nobeigums un secinājumi.
Mārketings kā jau noskaidrojām ir neatņemama sastāvdaļa ikdienas dzīvē, jo ar to sastopamies it visur: darbā, uz ielas, mājās. Mārketings bija, ir un būs. Bez mārketinga, nebūtu uzņēmumu, kas savukārt apmierinātu patērētāju vajadzības. Uzņēmumi ir ieinteresēti piesaistī jaunus, potenciālus klientus pēc iespējas vairāk, tādēļ rodas jauni klientu piesaistīšānas veidi. Viss šajā pasaulē mainās; arī mārketings. Attīstoties tehnoloģijām un internetam, ir izveidojies jauns mārketinga veids – interneta mārketings.
Aplūkojot,pētot un izanalizējot interneta mārketinga tēmu, autori secina, ka ir nepieciešams vēl gana daudz laika, lai šis mārketinga veids tiktu pielietots ikvienā uzņēmumā, neatkarīgi vai tas pārdod produktu vai pakalpojumu virtuālajā pasaulē vai realitātē. Protams, klasiskais mārketings paliks un to neatkarīgi no tehnoloģijām turpinās izmantot uzņēmumi, jo pieturās pie pārbaudītam vērtībām, bet uzņēmumiem ir jāskatās uz priekšu nākotnē un ir jāsāk izmantot jauno mārketinga veidu savā uzņēmējdarbībā, lai veicinātu attīstību.

Secinājumi:
• Mārketinga pamatā ir klientu vajadzību apmierināšana, ar mērķi gūt peļņu;
• Mārketinga pamatuzdevumi ir: tirgus pētīšana, patērētāju pieprasījuma noskaidrošana, preču piedāvājuma noskaidrošana, cenu veidošana, noieta plānošana un realizācija;
• Tehnoloģiju attīstība un 21.gadsimta ieteke uz cilvēka radīja jaunu mārketinga virziena izveidi – interneta mārketings.
• Interneta mārketinga veidi – maksa par klikšķi, partnermārketings, mājas lapas optimizācija, sociālais mārketings;
• Interneta mārketings Latvijā ir vēl tikai attīstības posmā un nav pilnvērtīgs, salīdzinājumā ar tādām valstīm kā Amerikas Savienotās valstis;
• Interneta mārketings ir ļoti peļņu ienesošs un ātri attīstošs, jo interneta mārketinga klientu piesaistīšanas veids ir plašss un daudzpusīgs

Priekšlikumi:
• Ir jāizglīto gan uzņēmēji, gan personas interneta mārketinga jomā. Lai to varētu izdarīt ir jārīko gan semināri, gan konferences, gan kursi.
• Jāizstrādā augstskolās kurss, kurā tiktu mācīts par interneta mārketingu.
• Jāprezentē jaunākās interneta mārketinga iespējas uzņēmējiem.
• Jāaizrauj klienti ar mārketinga trikiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register