Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:206840
 
Evaluation:
Published: 07.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurences būtība    4
1.1.  Konkurences veidi    5
1.2.  Konkurences analīzes metodes    8
1.2.1.  PEST analīze    8
1.2.2.  M.Portera piecu spēku modelis    9
1.2.3.  Benchmarking jeb salīdzināšana    11
1.2.4.  Portfolio jeb Bostonas konsultantu grupas matrica    12
1.2.5.  SVID analīze    14
2.  Kolektīvā ieprikšanās tirgus    16
2.1.  Vēsture un būtība    16
2.2.  Kolektīvās iepirkšanās tirgus problēmas    17
3.  tirgus pozīciju analīze Latvijā    20
3.1.  2011.g. decembra– 2012.g. aprīļa tirgus situācijas apskats    20
3.2.  SVID analīze tirgus līderim Zizu.lv    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra un avoti    27
  Pielikumi    28
Extract

SECINĀJUMI
1. Būtiska tirgus saimniecības sastāvdaļa ir konkurence, kas izpaužas kā sāncensība starp tirgus dalībniekiem. Tā stimulē saimniecisko aktivitāti- ļauj pazemināt cenas un izmaksas, palielināt preču piedāvājumu un pieprasījumu.
2. Pēc konkurences tirgus dalībnieku skaita var izdalīt absolūtās konkurences, monopola, oligopola un monopolistiskās konkurences tirgus.
3. PEST analīze palīdz noteikt galvenos faktorus/ierobežojumus/spēkus, kas ietekmē uzņēmuma konkurētspējas pozīciju, un tā tiek izmantota plānošanas un kontroles procesa laikā.
4. Portera piecu spēku modelis sastāv no pieciem spēkiem, kas ietekmē uzņēmumus. Katra uzņēmuma vadība, analizējot savu uzņēmumu pēc šiem pieciem, spēkiem var secināt, vai viņu uzņēmums ir labs, konkurētspējīgs un augošs.
5. Benchmarking ir pasaulē pazīstams paņēmiens, kā novērtēt sava uzņēmuma darbību salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Tās mērķis ir uzlabot procesa efektivitāti, uzņēmuma stratēģijas, produkta kvalitātīti un pakalpojuma izpildi, salīdzinot tos ar konkurentu un tirgus līderiem un nosakot, kuros aspektos konkurenti ir spēcīgāki.
6. Bostonas konsultantu grupas matrica ir līdzeklis, ar kuru var izvērtēt uzņēmuma produktus un to lieto, lai izanalizētu jau esošu uzņēmumu produktus;
7. SVID analīze ir populāra situācijas analīzes metode, kurā apskata analizējamās lietas stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus. Tās labākā īpašība ir, ka tā sniedz lakonisku pārskatu par esošo situāciju savā, vai konkurentu uzņēmumā.
8. Kolektīvās iepirkšanās akcijas uzņēmumi vairāk uztver kā reklāmas veidu, jo tiešu peļņu no šādām akcijām iegūt nevar, ņemot vērā, ka pakalpojums ir jāpiedāvā ar visai lielu atlaidi.
9. Strādājot kolektīvas iepirkšanās biznesā, veiksmīgai darbībai ir jāvelta milzums spēka un enerģijas, jāiegulda lieli naudas līdzekļi (vismaz 5 000 Ls) reklāmai. Taču viens no svarīgākajiem faktoriem ir aktīvas pārdošanas nodaļas veidošana ienesīgu akciju piesaistīšana, kā arī pareizas stratēģijas izstrāde.
10. Zizu.lv ir daļa no starptautiskā koncerna Kupikupon Global Limited, kas ir lielākā kolektīvās iepirkšanās kompānija Austrumeiropā. Portāls šobrīd var lepoties ar līderpozīciju kolektīvās iepirkšanās tirgū pateicoties savām unikālajām akcijām un stabilai, pārdomātai mārketinga programmai visā sava pastāvēšanas laikā.

PRIEKŠLIKUMI
1. Arvien būtiskāka loma kolektīvās iepirkšanās portālu tirgū kļūst pašas mājaslapas unikālisms, kas sevī ietver pārskatāmu, skaistu un ērtu mājaslapas dizainu un navigāciju un, protams, jaunas un neredzētas akcijas. Tostarp diezgan populāra iespēja lietotājiem pašiem ieteikt akcijas, kuras viņi vēlētos redzēt portālā, kā arī iespēja pieprasīt atkārtot veiksmīgas un populāras akcijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register